خبرهای داغ:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

نمایش همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در تبریز

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۷۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محرمی گفت: فیلم‌های یاد شده از نهم تا چهاردهم شهریوماه جاری در سینما صیامی مجتمع ٢٢ بهمن اکران می‌شود.

وی افزود: ١٢ فیلم سینمایی شامل پنج فیلم خارجی و هفت فیلم ایرانی هر کدام در دو نوبت در طول زمان یاد شده اکران خواهد شد.

محرمی، در ادامه به اهمیت و تاثیر فیلم در رشد شخصیتی کودکان اشاره کرد و گفت:  فیلم به عنوان یکی از مهم ترین وسایل ارتباط جمعی در دنیای کنونی و زندگی روزمره افراد، ساختار زندگی انسان‌ها و حتی اندیشه هر فرد برای چگونه زیستن است، به طوری که می توان گفت فیلم‌ها بر شکل گیری اندیشه و نگرش افراد علی‌الخصوص کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل، افزود: با اندکی دقت در زندگی افراد، می‌توان به نقش فیلم در سلیقه سازی و اندیشه پروری پی برد و دریافت که از این راه اندیشه ها و سلیقه های نو در افراد شکل گرفته و ایجاد می شود و این امر در کودکان نمود بشتری دارد و بر همین اساس باید در انتخاب  فیلم برای این قشر دفت بیشتری شود.

 مجری برنامه یاد شده انجمن سینمای جوان استان بوده و در کنار اکران فیلم‌های یاد شده،‌ ایستگاه نقاشی، ‌شعرخوانی و ... ویژه کودکان نیز اجرا خواهد شد.

 مراسم افتتاح این برنامه نهم شهریورماه جاری ساعت ١٧ در محل تالار استاد صیامی مجتمع فرهنگی سینمایی ٢٢ بهمن برگزار می‌شود.

ارسال نظرات