با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی؛

بازارچه صنایع دستی و تولیدات محلی اسکو افتتاح شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این بازارچه، با اشاره به جایگاه ویژه اسکو در تولید صنایع دستی گفت: امیدوارم با برنامه ریزی دقیق، این محصولات نه تنها در سطح منطقه و کشور که در کشورهای دیگر نیز عرضه شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۱۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، رحیم شهرتی فر افزود: یکی از نیازهای اصلی در بحث تولید، دسترسی تولید کنندگان به بازار مطمئن است و احداث این بازارچه گامی اساسی در این راستا است.

وی با قدردانی از کلیه عوامل احداث این بازارچه، اظهار داشت: شهرستان اسکو در حوزه گردشگری و صنایع دستی ظرفیت های زیادی دارد و می توان با اقدامات مناسب تولید و اشتغال شهرستان را بیش از پیش رونق بخشید.

فرماندار اسکو نیز گفت: یکی از محورهای توسعه شهرستان در سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی حوزه گردشگری است و احداث این بازارچه نیز در همین راستا صورت گرفته است.

بازارچه صنایع دستی و تولیدات محلی اسکو افتتاح شد

مرتضی محمدزاده راه اندازی بازارچه را مرهون همکاری دستگاه های مختلف شهرستان دانست و ادامه داد: نهادهای مختلفی از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به ویژه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان در احداث این مجموعه نقش داشته اند که از تلاش تمامی این دستگاه ها قدردانی می کنم.

وی قدم بعدی در توسعه کسب و کار شهرستان را احداث صنایع تکمیلی در حوزه کشاورزی دانست و از برنامه ریزی در این زمینه خبر داد.

بازارچه صنایع دستی تولیدات محلی اسکو در متراژ ۳۰۰۰ متر مربع احداث گردیده و اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم بیش از ۳۰۰ نفر را به همراه داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار