جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

قدرت بسیج؛ قدرت اسلام/ امروز نیازمند بسیج هستیم

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان حاضر در دوره شهید نوید صفری، گردان بیت المقدس، گفت: قدرت بسیج همان قدرت اسلام است و بسیج مایه افتخار انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۴۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج مردمی در کشور افرود: امروز ترس و هراس دشمن از قدرت بسیج است که بخاطر همان سعی دارد که این قدرت را تضعیف کند و نقش آن را در جامعه کم رنگ سازد.

وی با بیان اینکه تمام جهت گیری های کشور عزیزمان بر پایه دفاع از کشور است، اظهارداشت: اگر می خواهیم قدرت و اقتدار ما در جهان حفظ شود پس لازم است که آموزش های نظامی به طور فراگیر در تمامی ارگان ها به خصوص بسیج مورد توجه قرار گیرد و همیشه آمادگی دفاع از خاک خود را داشته باشیم و‌ همین موجب دلسرد کردن دشمن می شود.

قدرت بسیج؛ قدرت اسلام/ امروز نیازمند بسیج هستیم

عباسقلی زاده ‌با اشاره به وظایف محوله رهبر فرزانه به نیرو‌های بسیج عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب برای بسیجیان دو ‌وظیفه مهم تلاش در عرصه  فرهنگی، عقیدتی و دیگری حفظ آمادگی دفاعی و امنیتی را تعریف کرده اند که لازمه بر آورده شدن این دستور تشکیل کلاس ها و دوره های همانند این دوره است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیج در طول انقلاب همیشه از آن دفاع کرده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز  همانند قبل نیازمند حضور و حمایت بسیج در تمامی مقابل  بحران ها و‌ مشکلات موجود در کشور هستیم تا بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار