خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

رشد 156 درصدی مشارکت مردم قزوین در جشن عاطفه‌ها

مردم استان قزوین در نخستین روز آغاز جشن عاطفه‌ها با مشارکت پرشور خود رشد 156 درصدی را در کمک به دانش آموزان نیازمند به نسبت مدت مشابه سال گذشته رقم زدند.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:
رشد ۱۵۶ درصدی مشارکت مردم قزوین در جشن عاطفه‌ها
مردم استان قزوین در نخستین روز آغاز جشن عاطفه‌ها با مشارکت پرشور خود رشد ۱۵۶ درصدی را در کمک به دانش آموزان نیازمند به نسبت مدت مشابه سال گذشته رقم زدند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از حضور پرشور مردم در جشن عاطفه‌ها بیان کرد: مردم نوع دوست و نیکوکار قزوین، چون همیشه برای یاری نیازمندان دست همکاری امدادگران خود را به گرمی فشردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.
وی ادامه داد: مردم استان قزوین در نخستین روز آغاز جشن عاطفه‌ها با مشارکت پرشور خود رشد ۱۵۶ درصدی را در کمک به دانش آموزان نیازمند به نسبت مدت مشابه سال گذشته رقم زدند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به رشد مشارکت مردمی در اقصی نقاط استان ادامه داد: خداوند سبحان را شاکریم که این رشد را در اقصی نقاط استان شاهد هستیم به طوری که در مرکز استان، منطقه محروم طارم سفلی و اقبالیه به ترتیب رشد ۳۵۴، ۶۰۵ و ۴۸۶ درصدی را به نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.
وی هدف از برگزاری جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها را توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه دانست و بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان، صدقه و ... بین دانش آموزان از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها توسط کمیته امداد است.
مؤمنی مشارکت مردم در جشن عاطفه‌های سال گذشته را یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود با همکاری و همدلی مردم استان مشارکت در جشن نیکوکاری رقم در سال جاری به بیش از سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برسد.
وی با اشاره به سیاست توانمندسازی مددجوین عنوان کرد: محرومیت زدایی و فقرزدایی با کمک بلاعوض محقق نمی‌شود از این رو کمیته امداد امام (ره) در گام نخست با کمک بلاعوض مددجو را مورد حمایت قرار می‌دهد تا با بازتوانی آماده ورود به حوزه کار و اشتغال شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به جمعیت بیش از ۳۵ هزار نفری مددجویان تحت حمایت تأکید کرد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار مددجوی آماده کار را شناسایی کرده که از این تعداد ۹ هزار نفر از مددجوان مستعد اشتغال را شناسایی و شش هزار نفر را آموزش داده که از این تعداد سه هزار و ۸۵۰ نفر مشغول به کار شده‌اند.
وی فرهنگ را اساس کار کمیته امداد امام (ره) دانست و ادامه داد: فرهنگ سازی و کار فرهنگی محور کار این نهاد است که در این میان ترویج فرهنگ دینی و فرهنگ کار و تلاش را در اولیوت کاریمان داریم همچنین موضوع مهدویت از دیگر مباحث فرهنگی است که با جدیت پیگیری می‌شود.
مؤمنی با اشاره به رویکرد‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی یادآورشد: اقشار مختلف می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* در هر زمان و مکان کمک‌های خود را برای نیازمندان در قالب طرح‌های مختلف اهداء کنند.
۱۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار