به مناسبت بازگشایی مدارس؛

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان پایگاه راهیان کربلا

امام جماعت مسجد حضرت علی(ع) مارالان تبریز در راستای حمایت و تشویق دانش آموزان بسیجی، بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نمونه عضو پایگاه راهیان کربلا که معدل بالای 18 دارند اهدا کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

حجت الاسلام عادل بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: اولویت این برنامه با دانش آموزان ممتازی بود که از قشر ضعیف جامعه هستند و هدف اصلی تشویق و حمایت از آن ها بود.

وی افزود: بٌعد دیگر این برنامه پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند به علت نبود توانایی مالی بود و با توجه به فقر و مشکلات مالی جهت خرید لوازم التحریر تعداد 30 بسته از این لوازم تقدیم دانش آموزان مسجد شد.

حجت الاسلام بایرامی اضافه کرد: در نظر داریم در پایگاه راهیان کربلا در کنار دیگر فعالیت های خود کلاس های آموزش رایگان(ریاضی، عربی، فیزیک و . . .) در سال تحصیلی جدید برگزار کنیم تا بتوانیم به علت مشکلات مالی جهت برطرف کردن مسائل درسی به این قشر ضعیف از جامعه خدمت بی منت کرده باشیم.

وی ادامه داد: مساجد و پایگاه های بسیج همواره باید تلاش و همت خود را جهت جذب نوجوانان و جوانان به کارهای فرهنگی، قرآنی و اعتقادی، سطح علمی و آگاهی دانش آموزان را روز به روز تقویت کنند.

ارسال نظرات