خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن خبر داد

آموزش 90 سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج در رزن

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن گفت: با هدف تقویت اخلاق و معرفت نسل جوان 90 سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان رزن به مدت دو روز آموزش می‌بینند.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۶۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

آموزش 90 سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج در رزنحجت الاسلام قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین اظهار داشت: به مدت دو روز 90 نفر از سرگروه‌های حلقات صالحین شهرستان رزن در خصوص مسایل تربیتی، دینی و بصیرت سیاسی و فرهنگی آموزش می‌بینند.

وی افزود: هدف از این کار تحقق عینی رسالت‌های بسیج از قبیل تقویت رشد علمی، احیای ارزش‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین چگونگی اداره حلقه صالحین است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: سرگروه‌های حلقه صالحین طی این دو روز در کلاس‌های آموزش فن بیان، فضای مجازی، آموزش قرآن کریم و... شرکت کرده و سطح علمی خود را افزایش می‌دهند.

وی بسیج را احیاء‌کننده تفکر ایثار و مجاهدت، تخصص همراه با تعهد برشمرد و تصریح کرد: کسانی که در حلقات صالحین برای تعالی نظام تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم تلاش می‌کنند به نوعی مجاهد فی سبیل ا... هستند.

قاسمی افزود: نظام اسلامی با رویکرد تفکر بسیجی توانسته ارزش‌های ناب انسانی را احیاء و قله‌های پیشرفت را فتح کند و ما نیز در نظر داریم با برگزاری این آموزش‌ها این تفکر را در جامعه بسط دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات