دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی:

11 باند مواد مخدر در دو ماه گذشته منهدم شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۱ باند قاچاق نیز در این دو ماه منهدم شده و ۲۲۹ عملیات علیه قاچاق‌چیان صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۴۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدحسن جهان در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: دشمن تمام توانش را برای مقابله با ملت پس از انقلاب یکپارچه کرد و سپس جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد و در این مدت با بیش از ۵۵ کشور ما در حال مبارزه بودیم و در جنگ هشت ساله دشمن را زمین‌گیر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن بی‌تفاوت گذشتیم و سپس مقام معظم رهبری، مسئله نفوذ را مطرح کردند که یکی از مصادیق نفوذ، مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: باید مانند جنگ سخت، در جنگ نرم نیز دشمن را زمین‌گیر کنیم؛ حدود ۴۰۰۰ شهید و ۱۳۰۰۰ جانباز در عرصه مواد مخدر داده‌ایم و کشور‌های زیادی اسیر این آسیب هستند؛ بالاترین کشفیات دنیا را ما داریم. نیروی انتظامی، بسیج و سپاه و ارتش در مرز‌ها مستقر هستند و بالغ بر ۶ تن مواد مخدر در دو ماهه اخیر در مرز‌ها گرفته شده و عرصه بر خرده فروشان تنگ شده است.

جهان تاکید کرد: امروز بیش از ۷۵۰ نوع مواد مخدر صنعتی و روانگردان داریم در حالی که در یک دهه گذشته فقط ۵۰ نوع مواد مخدر داشتیم؛ باید باورمان شود که در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیازمند مبارزه جدی هستیم و مردم باید در این عرصه با قوت وارد شوند.

‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی تاکید کرد: باید یاریگر یکدیگر باشیم و از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم؛ باید از داشته‌های شهرستان‌های مختلف خراسان‌رضوی در راستای مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت؛ کشف بالغ بر ۶ تن مواد مخدر در دو ماهه ابتدای امسال صورت گرفته است. تعداد ۱۱ باند قاچاق نیز در این دو ماه منهدم شده و ۲۲۹ عملیات علیه قاچاق‌چیان صورت گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها