در خدمتی جهادی از «خادمین مردم برای مردم»:

افتتاح پروژه ۴ میلیارد و ۲۵ میلیون ریالی خیابان‌های شهید غلام‌زاده و شهدای ۷ تیر تربت‌جام

پروژه خیابان‌های شهید غلام‌زاده و شهدای ۷ تیر تربت‌جام بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال با حضور مسئولان و مردم این محلات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۲۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شهردار تربت‌جام تکمیل و بهره‌برداری پروژه را خدمتی جهادی از «خادمین مردم برای مردم» برشمرد و گفت: پروژه خیابان‌های شهید غلام‌زاده و شهدای ۷ تیر تربت‌جام بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال با حضور مسئولان و مردم این محلات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

«سید علی حسینی» با تأکید بر کار جهادی افزود: اجرای ۷ هزار مترمربع آسفالت، ۲۶۰ متر طول کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و ۴۷۵ متر طول جدول‌گذاری بخشی از خدمات ارائه‌شده در این پروژه همزمان است.

وی بابیان این مطلب که شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری کم‌لطفی نکنند ادامه داد:از ۴۰ هزار واحد موجود در شهر تنها ۲ هزار واحد در سال ۹۷ عوارض شهرداری پرداخت کرده‌اند که این مقدار برای پیشرفت و آبادانی شهر کافی نیست.

گفتنی است: آیین افتتاح پروژه خیابان‌های شهید غلام‌زاده و شهدای ۷ تیر؛ به مناسبت دهه کرامت و با حضور فرماندار، امامان جمعه موقت، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، شورای شهر، مردم محله و اجرای بازی‌های آیینی (بومی و محلی) به همت شهرداری تربت‌جام برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها