خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

عملکرد مناسب مسئولان موجب افزایش اعتماد مردم است

امام جمعه مرند با اشاره به ضرورت رعایت مسائل اخلاقی و پاکدستی مسئولان گفت: بهبود عملکرد مسوولان، موجب افزایش اعتماد مردم به آن هاست.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۱۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده  در آیین تجلیل از کارمندان نمونه مرند، ضمن تاکید بر التزام عملی به شعارهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کارمندان باید با مردم بوده و مقابله با بعضی مفاسد را که اعتماد مردم را خدشه دار می کند، افزایش دهند.

وی افزود: همچنین باید از سستی در مسائل جدی دینی و اعتقادی که موجب سو استفاده دشمن می شود، خودداری کنیم.

حجت الاسلام نعمت زاده بیان کرد: مدیران و کارکنان که زحمت اصلی مملکت بر عهده آنها است، باید پاکدستی خود را به مردم نشان دهند.

وی با اشاره به وجود مشکلات در کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی، باید با مدیریت جهادی و نیت الهی کار کرده و از ظرفیت موجود در داخل، نهایت استفاده را بکنیم.

حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه عملکرد مسوولین در میزان اعتماد مردم موثر است، افزود: رعایت همه مسائل اخلاقی، پایبندی به شعارها و اعتماد به نیروهای خودی، می تواند اعتماد مردم را نیز بیشتر کند.

وی یادآوری کرد: هفته دولت علاوه بر اینکه فرصتی برای تجلیل مردم از کارمندان می باشد، زمانی مناسب برای بازبینی دولتمردان در اعمال و سخنان خود است.

امام جمعه مرند در ادامه ضمن انتقاد از نظر برخی نمایندگان مجلس در خصوص شفافیت آرای آن ها گفت: جایگاه مردم بسیار بالا بوده و حق آنها است که از آرای نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی باخبر شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها