با پویش جمع‌آوری دارو‌های اضافه منازل در یک آتش به اختیار:

بسیج دانشجویی تربت‌جام به کمک نیازمندان می‌رود

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تربت‌جام از آغاز پویش جمع‌آوری دارو‌های اضافه منازل برای استفاده نیازمنداندر قالب اردو‌های جهادی با تجویز پزشک به همت این دفتر و درمانگاه امام جعفر صادق (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۵۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، «رضا البرز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی با اعلام خبر پویش جمع‌آوری دارو‌های مازاد دست‌نخورده و مدت‌دارمنازل گفت: این پویش در قالب «نذر دارویی» با تجویز پزشک برای استفاده نیازمندان در قالب اردو‌های جهادی و همچنین بروز بلایای طبیعی یا غیرطبیعی که عمدتاً هلال‌احمر و بسیج مردمی بیشتر می‌توانند به این مهم تسهیل بخشند همزمان با دهه دوم محرم در شهرستان تربت‌جام آغازشده است.

وی با اشاره به تجویز بی‌رویه دارو و عدم استفاده کامل آن در خانوار‌های ایرانی: یکی از مزایای طرح جمع‌آوری دارو‌های اضافی از منازل تجویز گروه‌های پزشکی درمانی در قالب اردو‌های جهادی برای مداوای اقشار آسیب‌پذیر در مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همشهری‌های عزیز می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ دارو‌های اضافی منازل خود را به دفتر بسیج دانشجویی، درمانگاه امام جعفر صادق (ع) و حوزه‌های مقاومت بسیج در مراکز بخش‌ها و روستا‌ها این شهرستان تحویل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها