مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

بسیج کارگشای نظام در همه امورات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یعنی ایجاد آمادگی و توانایی در همه امورات کشوری و در حقیقت کارگشای نظام جمهوری اسلامی هست.
کد خبر: ۹۱۹۳۶۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر در جشن چهل سالگی بسیج بسیجیان عجب شیر با بیان اینکه بسیج به دوران شکوفایی خود رسیده، افزود: هفته بسیج یادآور شکوفایی و اقتدار بسیج در چهل سال گذشته است و از اول انقلاب تاکنون بسیج نقش های بی بدیلی را انجام داده است.

وی ادامه داد: هیچ سازمان و نهادی با بسیج قابل مقایسه نبوده و از کارکردهای متنوعی برخوردار نیست.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: بسیج در همه حوادث و مسائل امنیتی، اقتصادی، عمرانی و در هر جا که این نظام به حضور بسیج نیاز داشته است در صحنه حاضر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در چهل سال گذشته هر جا دولت ها به مشکل برخورد کرده اند به پشتوانه بسیج مشکل حل شده است فلذا بسیج پشتیبان دولت هاست.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر رشد ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه،  اظهارداشت: بسیج در دنیا مورد توجه و الگوی همه انسان های آزاده است فقط مختص ایران نیست و امروز هسته های مقاومت در منطقه تشکیل یافته است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را تشریح و گفت: دولت مردان نباید نامید و نگران از آینده باشند باید امید و خوشبینی متکی بر واقعیت ها و توانمندی ها و تجربیات چهار دهه اخیر را سرلوحه امورات و مسائل کشوری قرار بدهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار