یعقوب قادری
زائر راهیان نور ناحیه اراکی در گفتگو با بسیج
یک زائر راهیان نور گفت: امروز دشمنان انقلاب تمام توان خود را با رسانه‌های شیطانی خود به کار گرفته اند تا این الگوی دفاع مقدس را نزد ملت ایران و به خصوص جوانان انقلابی از بین ببرند.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۹۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ مریم حقی زائر راهیان نور اراکی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه‌ای عظیم و برگ زرینی برای تاریخ ایران اسلامی است، هشت سال تمام قدرت‌های دنیا علیه انقلابی که تازه تأسیس شده بود ایستادند، اما شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان و رهبری الهی امام خمینی (ره) اجازه ذره‌ای نفوذ به خاک و ناموس ایران را ندادند
وی افزود: چهل سال انقلاب اسلامی که همواره پر از درخشانی‌ها و افتخارات بی نظیر است برگرفته از همین فداکاری‌های رزمندگان و مدیریت الهی دفاع مقدس است.
حقی تأکید کرد: امروز دشمنان انقلاب تمام توان خود را با رسانه‌های شیطانی خود به کار گرفته اند تا این الگوی دفاع مقدس را نزد ملت ایران و به خصوص جوانان انقلابی از بین ببرند.
این زائر در همین خصوص ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس یک ذخیره الهی برای انقلاب و ملت ایران است، هرکجا که این کشور دچار پیچ‌ها و گرفتاری‌هایی می‌شود باید به این ذخیره الهی مراجعه کنیم و آن را سرمشق خود برای عبور از مشکلات قرار دهیم.
وی افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی همواره پویا باشد و پیشرفت‌های کشور در گام دوم انقلاب رشد داشته باشد باید این گنج دفاع مقدس را به خوبی نگه داری کینم و نباید بگذاریم که نااهلان آن را به فراموشی بسپارند و زمینه را برای زنده نگه داشتن دفاع مقدس و یاد شهدا باید همیشه در کشور برقرار باشد.
ایشان در پایان خاطر نشان کرد: کاروان‌های راهیان نور یک خار چشمی برای دشمنان انقلاب است و اگر می‌خواهیم گنج گرانب‌های انقلاب حفظ شود باید کاروان‌های راهیان نور را چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی تقویت کنیم.

ارسال نظرات