دومین یادواره شهدای روستاهای چنارستان و وزمستان در بخش سربند با حضور سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند و جمعی از همکاران، مهندس عرب فرماندار شهرستان، معاونین فرماندار ، حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جمعه شهر هندودر، مهندس مددی بخشدار سربند، حجت‌الاسلام والمسلمین تکلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شازند، عالیخانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند تن دیگر از مسئولین شهرستان در روستای چنارستان با استقبال پرشور مردم برگزار و در پایان از خانواده معظم شهدای دو روستای مذکور تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

دومين يادواره شهداي روستاهاي چنارستان و زمستاندومين يادواره شهداي روستاهاي چنارستان و زمستاندومين يادواره شهداي روستاهاي چنارستان و زمستاندومين يادواره شهداي روستاهاي چنارستان و زمستاندومين يادواره شهداي روستاهاي چنارستان و زمستانین مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید و سپس گروه فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم (جانبازان بالای هفتاد درصد) از قم به اجرای تواشیح و سرودخوانی و خاطره‌گویی و روایتگری پرداختند.

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری بعنوان سخنران این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های بسیجیان در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی بویژه یادواره شهدا گفت : برگزاری این گونه مراسمات که یادی از شهدا می شود، به اندازه شهادت اجر معنوی و اخروی دارد.

امام جمعه شهر هندودر در ادامه خاطر نشان کرد شهید می تواند هفتاد نفر را در آخرت شفاعت نماید، لذا با عمل صالح خود باید کاری کنیم که شهید، ما را هم مورد توجه و شفاعت خود قرار دهد.

در پایان مراسم شرکت کنندگان در یادواره، با حضور در مزار شهدا، نسبت به شهدای روستا ادای احترام نموده و مزار مطهر ایشان را عطر افشانی و گلباران کردند.دومين يادواره شهداي روستاهاي چنارستان و زمستان

ارسال نظرات