حوزه نبی اکرم ناحیه زاهدان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین شد

حوزه نبی اکرم(ص)ناحیه ویژه زاهدان به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۱۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سروان پاسدار امین مرادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) ناحیه ویژه زاهدان در پیام تبریکی گفت:

لازم است کسب موفق‌ترین حوزه مقاومت بسیج در سازمان بسیج مستضعفین را به تمامی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) شهرستان زاهدان تبریک بگویم؛ بی شک کسب این موفقیت مرهوم تلاش تک تک بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت تابعه و اخلاص در عملشان می‌باشد.

پایگاه‌های مقاومت تابعه حوزه نبی اکرم با اجرای خوب طرح‌های اعتلای بسیج و نگاه مسجدمحوری تمام سعی خود را میکنند تا بتوانند از ظرفیت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

اجرای خوب گشت‌های رضویون و ایجاد حس امنیت در محلات، اجرای اردو‌های جهادی محله محور و جغرافیا محور در راستای محرومیت زدایی، پیگیری حلقات صالحین در مساجد با نگاه تعلیم و تربیت بسیجیان طراز انقلاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی در مساجد و محلات توسط پایگاه‌های تابعه حوزه نبی اکرم(ص) باعث کسب این موفقیت برای حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) شده است.

لازم به ذکر است تمامی بسیجیان حوزه نبی اکرم(ص) بعد از کسب این موفقیت هم پیمان شده ایم که بیشتر از گذشته در راه اعتلای بسیج و انقلاب و اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای منشور گام دوم انقلاب قدم برداریم تا بتوانیم وارد مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن سازی شویم.
ارسال نظرات