خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی کلیبر:

رسالت اصلی مسئولان تبیین فلسفه ایثار و شهادت است

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی کلیبر گفت: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و ترسیم مسیر حرکت نسل‌ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده شهدا، با تأسی از سیرهٔ فاطمی، با درایت و استقامت، میدان‌دار آن هستند.
کد خبر: ۹۲۰۰۸۶۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ جعفر فرتوده در دیدار با خانواده  شهید میر حبیب فاطمی و شهید فریدون پور مراد در کلیبر رسالت اصلی مسئولان نظام را تبیین فلسفه ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا دانست و گفت: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و ترسیم مسیر حرکت نسل‌ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده شهدا، با تأسی از سیرهٔ فاطمی، با درایت و استقامت، میدان‌دار آن هستند.

وی بابیان اینکه بیشترین مشکلات جامعهٔ امروز ما فاصله گرفتن از روحیه جهادی دوران دفاع مقدس است ادامه داد : رزمندگان در دوران دفاع مقدس خود را مأمور به تکلیف می‌دانستند نه مأمور به نتیجه و خود را مشغول علایق دنیوی نکردند.

حجت‌الاسلام‌ فرتوده خاطرنشان کرد: نیاز امروز کشور حضور جوانان معتقد و انقلابی در عرصه‌های مختلف است تا خون شهدایی که جوانمردانه امنیت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده اند پامال نشود.

 شهید میر حبیب فاطمی در 16 خرداد 1345 در کلیبر متولد و در 10 دی 1364 در پایگاه جلدیان منطقه عملیاتی پیرانشهر به فیض عظمای شهادت نائل و شهید فریدون پورمراد در 1 خرداد 1339 در کلیبر متولد و در تاریخ 25 آذر 1361 در منطقه خوشالدان سرو آذربایجان غربی به فیض شهادت نائل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها