برگزاری جلسه آشنایی با راهکارهای استفاده صحیح از فضای مجازی در زاهدان

جلسه آشنایی با راهکارهای استفاده صحیح از فضای مجازی با همت پایگاه نرجس(س) حوزه طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۲۶۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش بسیج رسانه  بسیج از زاهدان، جلسه آشنایی با راهکار‌های استفاده صحیح از فضای مجازی با همت پایگاه نرجس (س) حوزه طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان در حوزه علمیه نرجس خاتون شهرستان زاهدان برگزار شد.

سعید دهنوی، معاونت سراج استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به این مطلب که می‌توان از فضای مجازی به عنوان یک فرصت در راستای سرمایه گذاری ارزش‌های انقلاب اسلامی بهرمند شد نام برد و گفت: نباید فضای مجازی یک ابزار استیلای تمدن غرب بر انقلاب اسلامی باشد، بلکه یک موهبت الهی است و باید استفاده صحیح از آن را بدانیم.

وی افزود: مدیریت فضای مجازی دارای اصولی است که برای اجرای این مهم باید این اصول رامورد نظر قرار داد که اصول اصل مسئولیت پذیری یکی از این اصول بوده و نباید فراموش شود.

دهنوی با تاکید بر این مطلب که هر انسانی در برابر مسئولیتی که دارد باید جوابگو باشد، بیان کرد: حاکمیت قانون دومین اصل از اصول مدیریت صحیح فضای مجازی است که قوانین مخصوص برای استفاده از گوشی و فضای مجازی را باید دانست و به آن عمل کرد.

معاونت سراج استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: ۸۰ درصد مشکلات فضای مجازی با ارتباط صمیمانه پدر و مادر با فرزندان حل می‌شود، باید در استفاده از آن هدف خود را مشخص کنیم.
ارسال نظرات