خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه میانه:

ضابطین قضایی بسیج باید مسلط به علوم قضایی روز باشند

یکی از مسئولان سپاه میانه در کارگاه آموزش ضابطین بسیج بر لزوم بروز بودن ضابطین و آشنایی آنان با حدود اختیارات و وظایف قانونی تاکید کرد و گفت: ضابطین قضایی بسیج باید مسلط به علوم قضایی روز باشند تا بتوانند ضمن مقابله درست با جرایم، در دام مجرمان گرفتار نشوند.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۳۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاشف الدین بیضایی هدف از آموزش ضابطین قضایی بسیج را کمک به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در جلوگیری از وقوع جرایم و مقابله با جرایم مشهود عنوان کرد و اظهار داشت: ضابطین قضایی بسیج با تسلط بر قوانین و ضوابط قضایی، در بسیاری از موارد می توانند نقش بسیار موثری را در کاستن از میزان ارتکاب جرایم در جامعه، ایفا کنند.
مسئول اجرایی این کارگاه با اشاره به فرا رسیدن روز بصیرت، بر هوشیاری و حرکت آگاهانه بسیجیان تاکید کرد و افزود: مردم با هوشیاری در 9 دی، حماسه ای ماندگار خلق کرده و فتنه 88 را به زباله دان تاریخ سپردند اما باید هوشیار باشیم که دشمن بیکار ننشسته و برای بازیافت این فتنه از هر تلاشی فروگذار نکرده است و عده ای نیز او را در داخل کشور به خوبی یاری می رسانند.
بیضایی بسیجیان را بر حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو فراخواند و تصریح کرد: انقلاب ما هیچ مشکل و نقصی ندارد و اگر چنانچه ما در انتخاباتمان، انتخاب هایی هوشیارانه و بر اساس بصیرت داشته باشیم، تمامی مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.
کارگاه آموزش یکروزه ضابطین قضایی با شرکت بیش از یکصد نفر از اعضای فعال بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) و با بهره گیری از اساتید مجربی از دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها