مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان :

حرکت خودجوش و عاشورایی در 9 دی برخواسته از تعهد دینی و مکتبی مردم بود

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشکوه و پرشور خواهران بسیجی در مراسم گرامیداشت ۹ دی نشان دهنده آگاهی و بصیرت بالای خواهران بسیجی است.
کد خبر: ۹۲۰۳۵۳۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

آذر کیخا، مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: حماسه بزرگ ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ملت ایران است که باید حفظ و گرامی داشته شود.

وی افزود: در خلق این حماسه عظیم مردم ما نشان دادند که در خط ولایت فقیه هستند و نسبت به توطئه‌های دشمن بیدارند و اجازه نمی‌دهند که هیچ بیگانه‌ای در امور کشورشان دخالت کنند.

کیخا بیان کرد: مردم ما در یوم الله ۹ دی در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و از انقلاب و اسلام صیانت کردند و جایگاه رفیع رهبر دینی و ولایت فقیه را به جهانیان و توطئه گران غربی نشان دادند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرفداری مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و رهبری، آمادگی مردم برای جانفشانی و حفظ نظام، حضور مقتدرانه مردم و حرکت خودجوش و عاشورایی برخواسته از تعهد دینی و مکتبی در جهت حمایت از رهبری و نشان دادن خشم و انزجار از فتنه گران و دشمنان اسلام ز. دستاورد‌های مهم حضور مردم در حماسه ۹ دی است.

وی در پایان گفت: حضور پرشکوه و پرشور خواهران بسیجی در مراسم گرامیداشت ۹ دی نشان دهنده آگاهی و بصیرت بالای خواهران بسیجی است.
ارسال نظرات