بیانیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

برخی از مومنان بزرگ مردانی هستند، به عهد و پیمانی که با خدا بستند وفا کردند

سردار شهید سلیمانی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام به این مقام والا رسید.
کد خبر: ۹۲۰۴۹۰۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزسا و فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای مشترک اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کردند، در این بیانیه آمده است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا (احزاب ۲۳)

برخی از مومنان بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملاً وفا کردند تا در راه خدا شهید شدند و برخی در انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و هیچ گاه عهد خود را تغییر نداند.

شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است او نمونه برجسته از تربیت شدگان اسلام مکتبی امام خمینی (ره) بود او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)


به استحضار ملت قهرمان و شهیدپرور استان می‌رساند در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که طی حمله نیرو‌های هوایی متجاوز و تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد صورت گرفت، جهان اسلام را در فقدان فرماندهی فداکار، شجاع و بی‌نظیر داغدار کرد.

فرمانده‌ای که پس از عمری مجاهدت فداکاری و نقش آفرینی ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام به این مقام والا رسید و خون پاک او و چندین تن از همراهان و فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی عراق به دست شقی‌ترین و بزرگترین شیطان روزگار بر زمین ریخت.

ما پاسداران و سربازان انقلاب اسلامی مستقر در رده‌های استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالی قدر به محضر مقدس حضرت، ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و مردم همیشه در صحنه استان ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکایی به یاری خداوند متعال ادامه دهنده کار او و راه او خواهیم بود؛ و دشمنان جنایتکار در انتظار انتقام سخت از نیرو‌ها و سربازان فداکار اسلام باشند، چراکه شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.

                        سرتیپ پاسدار محمد مارانی                                                      سرتیپ2 پاسدار امان اله گشتاسبی
                     فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزسا                                              فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات