خبرهای داغ:
رئیس مجمع عمومی شهرستان اسفراین هدف از تشکیل مجمع بسیج، تبادل نظر جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان بسیجی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۱۶۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مجمع عمومی بسیج شهرستان اسفراین به همت مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سپاه ناحیه با حضور ائمه جماعات ، بسیجیان ، مسئولین ادارات و نهادها با موضوع اقتصاد و مشکلات اجتماعی و حقوقی صبح امروز (۱۷دی) در مجتمع فرهنگی بسیج برگزار شد.

حسین آبادی رئیس مجمع عمومی شهرستان اسفراین هدف از تشکیل مجمع بسیج را تبادل نظر جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان بسیجی اعلام کرد.

در این مجمع ابتدا خانم نرگس آذین فر از کارگروههای فعال اقتصادی گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی مبتنی بر کار ، تولید و مبتنی بر داشته هایمان است و به حداکثر رساندن بهره وری از آن چیزی که داریم،هست.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزی شهرستان و با اشاره به فرمایشات معظم له ادامه داد:در هر شهرستان با توجه به شرایط بومی منطقه ای،  به چه شیوه ای عمل بکنیم که اقتصاد مقاومتی و بهره ورزی را به حداکثر برسانیم.

در ادامه الهام خیرخواه کارگروه فعال حقوق و قضایی در خصوص مشکلات خانوادگی و طلاق، راهکارهایی برای برطرف کردن آنها مطرح گردید.

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین گفت: ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت باید ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم و در مقابل هجمه های فرهنگی و اعتقادی که دشمنان دارند ما هم تقابل با دشمنان در این عرصه داشته باشیم.
وی افزود برای انتقام سخت باید کاری کنیم که آمریکائیها از خاورمیانه بیرون رانده شوند.
در پایان از مسئولان کارگروه فعال اقتصادی و حقوق و قضایی مرکز راهبری تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها