مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت جواب دندان شکنی به آمریکا خواهند داد

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خواسته جبهه مقاومت این باشد که نیرو‌های نطامی آمریکا از منطقه غرب به صورت کامل خارج شوند تا باعث مشکل دیگری در این جامعه و منطقه نشوند.
کد خبر: ۹۲۰۶۴۲۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
حجت الاسلام علی عبدالهی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: در شرایط امروزی وظیفه و رسالت همه مردم حمایت از، ولی فقیه است.

وی افزود: امروز با شهادت سردار شهید سلیمانی همه مردم با صلابت باید از جبهه مقاومت بیشتر از گذشته مراقبت و نگهداری کنند.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: مردم خون خواه سردار شهید سرافراز انقلاب هستند، باید از نیرو‌های مقاومت و تمام مسئولین درخواست کنیم جواب دندان شکنی در قبال این جنایت بزرگ که در دنیا از سوی ترامپ خون خوار صورت گرفته را دهند و خواسته جبهه مقاومت این باشد که نیرو‌های نطامی آمریکا از منطقه غرب آمریکا به صورت کامل خارج شوند تا باعث مشکل دیگری در این جامعه و منطقه نشوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: ترامپ و همه سردمداران آمریکا، غرب و استکبار و رژیم صهیونیستی بدانند که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت جواب دندان شکنی در زمان و مکان مناسبی به آمریکا خواهند داد.
ارسال نظرات