مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان:

امروز شهید سلیمان الگویی مطرح برای جهان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان: امروز منش، جهاد، اخلاص، ولایتمداری، تبعیت از قرآن و اهل بیت شهید را می توان به عنوان الگو برای خود در زندگی و نسل آینده قرار داد.
کد خبر: ۹۲۰۶۴۴۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد سلیمانی گفت: این شهید گرانقدر در زمان حیاتش تاثیر گذار بود، نه تنها تاثیر گذاریش در شهر و محله، کشورش اثربخش بود، بلکه خون شهید تاثیرش بیشتر از حضور خودش است و این اثر در رزوهای آینده خود را بیشتر نشان خواهد داد.

وی افزود: این تاثیر گذاری نشان می دهد که اگر انسان ها بر اساس منویات الهی، قرآن کریم و اهل بیت قدم بردارند، حضور مان تاثیر گذار خواهد بود، اگر هر انسان در هر مسئولیتی که دارد بر اساس دستورات قرآن قدم بردار می تواند تاثیر گذار باشد و در این راستاهرچه تقوای انسان بیشتر باشد اثر گذاری اش بیشر خواهد بود.

حجت الاسلام مومنی مقدم بیان کرد: امیدوارم که همه ما به عنوان الگو در عصر خود باشیم، امروز مشاهده می کنیم سردار شهید سلیمانی در این جامعه و شرایط زندگی کرد و به عنوان الگوی جهانی مطرح شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: می توان در جامعه به گونه ای عمل و رفتار کرد که الگو و سرمشق بود و امروز منش، جهاد، اخلاص، ولایتمداری، تبعیت از قرآن و اهل بیت شهید را می توان به عنوان الگو برای خود در زندگی و نسل آینده قرار داد.

ارسال نظرات