خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

سربازان ولایت سیلی محکمی به صورت شیطان زدند

امام جمعه بناب با قدردانی از اقدام شجاعانه سربازان ولایت، سپاه پاسداران به‌خاطر پاسخ کوبنده به دشمنان نظام و زدن موشک به پایگاه‌های آمریکا در منطقه، بیان کرد: سربازان ولایت سیلی محکمی به صورت شیطان زدند ولی این اقدام را کافی نمی‌دانیم و این در حد یک توبیخ بود و باید ریشه آمریکا از منطقه حذف شود.
کد خبر: ۹۲۰۶۹۱۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در جمع مردم بناب با تشریح آیاتی از سوره انفاق اظهار کرد: یکی از سهمگین‌ترین حربه پروردگار رعب و وحشت است که هیمنه دشمنان را می‌شکند.

وی با تبیین و تشریح ویژگی‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: تمام وجود او یک عبد صالح بود که در انجام تکالیف و عبودیت و اخلاص ذوب شده بود.

حجت الاسلام بنابی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از مظلومان بلاد اسلامی و در دفاع از نوامیس مسلمانان 40 سال بود که سر از پا نمی‌شناخت و برای برقراری امنیت در کشور تلاش بی‌وقفه‌ای انجام داد؛ گفت: ملت حق‌شناس ایران اسلامی در پاسخ به زحمات این سردار بزرگ نه تنها کم نگذاشتند بلکه با حضور در مراسم تشییع و مجالس آن بزرگوار قیام کرده و معجزه آفریدند و نهضت دیگری راه انداختند.

وی خاطرنشان ساخت: مردم از ادارات دلخور و از وعده‌های بی‌‌عمل برخی مسوولان  و مدیران اجرایی ناراحت هستند، آیا وقت آن نرسیده است که در مجلس، دولت و مدیران ما روح ایثار و مردمداری به معنای واقعی به وجود آید؟

باقری‌بنابی متذکر شد: حق مردم است در چنین مقطعی در درون کشور یک انقلاب اداری و تحول عظیم مردمداری به وجود آید و بسترهای مناسب برای تحقق گام دوم انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری ایجاد شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تقدیر و تشکر از اقدام شجاعانه سربازان ولایت، سپاه پاسداران عزیز به‌خاطر پاسخ کوبنده به دشمنان نظام و زدن موشک به پایگاه‌های آمریکا در منطقه بیان کرد: سربازان ولایت سیلی محکمی به صورت شیطان زدند ولی این اقدام را کافی نمی‌دانیم و این در حد یک توبیخ بود و باید ریشه آمریکا از منطقه حذف شود.

امام جمعه بناب در ادامه ضمن تبریک انتصاب حکیمانه سردار رشید قاآنی از ناحیه مقام معظم رهبری به عنوان جانشین سپهبد شهید سردار سلیمانی و آرزوی موفقیت به ایشان در مسوولیت جدید تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در هیچ دانشکده‌ای وارد نشده بود اما سراسر وجود آن بزرگوار دانش بود و تمام سلول‌های حاج قاسم ذوب در ولایت بود.

باقری‌بنابی همچنین با عرض تسلیت رحلت آیت‌الله سیدهاشم رسولی‌محلاتی خاطرنشان ساخت: این عالم وارسته یار دیرین و مشاور امین امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و این بزرگوار همواره به این شهرستان و حوزه علمیه این شهرستان عنایت ویژه‌ای داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها