خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مومن واقعی در تاریخ ماندگار می شود، گفت: حاج قاسم سلیمانی به خاطر ایمان و اخلاصی که داشت برای ابد در تاریخ ماندگار است.
کد خبر: ۹۲۰۷۰۳۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی شب گذشته (20 دی) در مراسم شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، که در محل شبستان امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) شهرستان بجنورد برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(س) مبتنی بر اینکه "هر کس خالص ترین عبادتش را برای خداوند بفرستد، خداوند بهترین مصلحت را برای او می فرستد"، گفت: شهید سلیمانی مصداق بارز این حدیث شریف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اخلاص یعنی از غیر خدا دل بکنیم و به خدا بپیوندیم.

وی اظهارداشت: یکی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی این بود که در دنیا خودش را ندید و از خودش عبور کرد و این خیلی سخت است و تسلط قوی بر هوای نفس می خواهد.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی مصداق بارز این امر هستند.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه اگر دین خدا را یاری کنید، خداوند شما را یاری می کند، تصریح کرد: هرکس با خدا باشد، خداوند راه خروج از بن بست ها را به او نشان می دهد و اگر کسی در زندگی اش به بن بست رسید، بداند یک جای زندگی او مشکل دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امت اسلام همواره صبر و تقوا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، نقشه دشمنان نقش بر آب می شود و این وعده خداوند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مومن واقعی در تاریخ ماندگار می شود، افزود: حاج قاسم سلیمانی به خاطر ایمان و اخلاصی که داشت برای ابد در تاریخ ماندگار است.

گفتنی است، این مراسم با نوحه خوانی مداح کشوری" میرداماد" به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ادامه یافت.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها