توزیع بسته غذایی در بین سیل زدگان شهرستان کنارک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: بسته غذایی در بین400 خانوار سیل زده شهرستان کنارک توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۲۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک،  جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران، در خصوص کمک به سیل زدگان توابع شهرستان کنارک، با حضور فرمانده و اعضای شورا در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک برگزار شد.
 
در این جلسه مقرر شد سه تیم سریعا جهت امداد رسانی و توزیع سبد غذایی در بین حادثه دیدگان به سه بخش کهیر، زرآباد و بخش مرکزی کنارک اعزام شوند.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست، فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج سپاه در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک گفت: هدف از این اقدام، امدادرسانی به مردم حادثه دیده و دلجویی از آنان در این شرایط سخت و توزیع مایحتاج اولیه آنان از جمله مواد غذایی و اقلام مورد نیاز، می‌باشد.

وی افزود:سبد غذایی شامل آب معدنی، تن ماهی، نان و... بوده که برای ۴۰۰ خانوار در نظر گرفته شده است که با بررسی میدانی از خانواده‌ها به آنان تحویل داده شد.

سرهنگ حق پرست بیان کرد: با توجه به امدادرسانی و خدمات بسیج  و گروه‌های جهادی به افراد سیل زده در بخش‌های زرآباد و کهیر، با قدردانی و خوشحالی مردم روستا‌ها مواجه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک اظهار داشت: همچنین به مردم حادثه دیده عنوان شد که نیرو‌های بسیج و گروه‌های جهادی همچنان در آماده باش می‌باشند و آمادگی کامل در خصوص امدادرسانی دارند و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سپاه سلمان و قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور، یک بار کامیون حامل موادغذایی و اقلام مورد نیاز مردم ظرف ۲۴ ساعت آینده به محل اعزام می‌شود.
ارسال نظرات