درپی سیلابی شدن روستاهای شهرستان جاسک:

فرمانده نیروی دریای سپاه وارد جاسک شد/ تجهیزات امدادی ویژه به جاسک منتقل می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان وارد جاسک شدند.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۵۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریای سپاه به همراه سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ظهر امروز وارد جاسک شدند.

برآورد دقیق نیازها و مدیریت میدانی اقدامات فوری سپاه برای کمک به سیل‌زدگان منطقه گافر و پارامون و لیردف جاسک از جمله اهداف حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در منطقه شرقی استان هرمزگان اعلام شده است.

سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز به خبرنگار بسیج گفت: اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده از جمله لوازم گرمایشی، پتو، نان، خرما، تن ماهی، لوازم بهداشتی و دارو از روز گذشته شناسایی و به منطقه ارسال شده است و 6 محموله دیگر نیز در راه رسیدن به جاسک است تا به طور منظم و بر اساس نیاز هر منطقه در میان مردم توزیع شود.

وی با بیان این که اکیپ‌های مهندسی سپاه امام سجاد (ع) نیز از روز گذشته در منطقه فعال شده‌اند، خاطرنشان کرد: چند اکیپ مختلف از نیروی دریایی سپاه نیز تا ساعتی دیگر وارد جاسک می‌شوند تا به برقراری راه‌ها و تخلیه گل و لای ناشی از ورود سیلاب به روستاها و منازل مردم کمک کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: 300 پاسدار نیز دو روز پیش در منطقه در حال خدمت رسانی به مردم هستند و نیروهای بیشتری نیز از امروز راهی مناطق روستایی جاسک و بشاگرد می‌شوند تا به مردم در این زمینه کمک کنند.

وی با بیان این که امکانات سپاه‌های شهرستانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در خدمت مردم قرار گرفته است، تصریح کرد: واحدهای مختلفی از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نیز بعد از جمع‌بندی دقیق مشکلات و نیازها به منطقه اعزام خواهند شد تا به مردم در ایجاد شرایط مناسب برای زندگی نیز کمک کنند.

ارسال نظرات