مسئول معاونت سیاسی سپاه خراسان رضوی:

ماهیت مطالبات در آبان ۹۸ اقتصادی و سیاسی بود

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: ماهیت مطالبات در فتنه ۸۸ سیاسی بود در حالی که در آبان ۹۸ اقتصادی و سیاسی بود.
کد خبر: ۹۲۰۸۳۴۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار عباسیان در جلسه بصیرتی در محل نماز خانه اداره کل اموزش وپرورش ناحیه ۴ مشهد و در جمع فرهنگیان بسیجی گفت: ماهیت مطالبات در فتنه ۸۸ سیاسی بود در حالی که در دی ۹۶ اقتصادی و سیاسی بود.

وی با بررسی تطبیقی فتنه سال ۸۸ و آشوب‌های آبان ۹۸ گفت: اشوب‌های آبان ۹۸ خصایصی دارد از جمله اینکه در این آشوب ها، خشونت‌ها سازمان یافته بود و افراد اموزش دیده بودند -چهار راه‌ها ودوربین‌ها را از کار انداختند-از انبر‌های بلند برای قطع کردن قفل‌ها استفاده شد-برای زنان کار ویژه تعریف کردند و...

وی در بخش دیگری از صحبت‌ها در پاسخ به این سوال که آیا بنزین باید گران می‌شد؟ افزود: بله، چون ایران دومین کشور است که بنزین در آن ارزانتر از آب خوردن است و درکشور‌های اطراف قیمت این کالا چند برابر است، ولی کیفیت تاکتیک اجرای گران شدن بنزین به دلایلی چون  اصل غافلگیری به جای اطلاع رسانی، عدم توجه به زمان شناسی و دشمن شناسی، اعتماد سوزی به جای اعتماد سازی. مناسب نبود.

همچنین وی به منطق حمایت مقام معظم رهبری از افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: منطق رهبری از حمایت چه بود؟ اول پرهیز از یکه تازی دوم قانونگذاری سوم اعتماد به پشتوانه کار کارشناسی چهارم راهنمایی مسئولین و پنجم اعتماد به مسئولین نظام.
ارسال نظرات
پر بیننده ها