دلجویی نماینده ولی فقیه در هرمزگان از خانواده شهید سانحه هوایی

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با حضور در منزل خانواده شهید « شهرام تاجیک » از شهدای سانحه اخیر هواپیمایی اوکراینی، از این خانواده داغدیده دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۱۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی » به همراه جمعی از مسئولان استان با حضور در منزل خانواده شهید « شهرام تاجیک » از شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده این شهید، از بروز این اتفاق ابراز تأسف کرد.

 

وی در این دیدار از این سانحه دلخراش به عنوان مصیبتی بزرگ یاد کرد و افزود: این سانحه نه تنها خانواده های مسافران این پرواز بلکه همه مردم ایران را عزادار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خطاب به خانواده شهید تاجیک، گفت: برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و ابزار تسلیت خدمتتان رسیده ایم و همان طور که معظم له فرمودند با مسببان این سانحه بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

 

وی ضمن قدردانی از خانواده های شهدای سانحه هوایی، گفت: همه ما قدردان صبوری و نجابت خانواده های معظم شهدای این سانحه هوایی هستیم

سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، جلایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، سرهنگ امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع)، امیرتیموری سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، کناری زاده فرماندار بندرعباس و سرهنگ درویشی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین عبادی را همراهی می کردند.

پیکر مطهر شهید « شهرام تاجیک » جمعه ۲۷ دی پس از نماز جمعه بر دستان مردم ولایت مدار و شهیدپرور بندرعباس تشییع خواهد شد.

ارسال نظرات