خبرهای داغ:
سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خبرداد:
سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شصت و هشتمین مرحله اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به شهرستان هویزه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۰۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزای بسیج از اهواز، سرهنگ پاسدار الماس تیموری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام پزشکان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و شبکه بهداشت و درمان شهرستان هویزه انجام می‌شود.

تیموری ادامه داد: غربالگری و شناسایی بیماران صورت گرفته و بیش از 500 نفر که نیاز به خدمات درمانی و پاراکلینیکی در سطح تخصصی و فوق تخصصی دارند، شناسایی شده و از طریق کارت مخصوص سازمان بسیج جامعه پزشکی به نام کارت ارجاع و با تشخیص نوع بیماری به پزشک مربوطه مراجعه و مورد درمان و معاینه تخصصی قرار می‌گیرند.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج که بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند، حضور در همه میدان‌ها به‌خصوص در بحث محرومیت‌زدایی جزء افتخارات بسیج و لبیک به ندای مقام معظم رهبری است و پزشکان بسیجی در عرصه و میدان بهداشت و درمان خدمات گسترده و شایانی به قشر محروم جامعه اسلامی ارائه کرده‌اند.

تیموری در ادامه با اشاره به اینکه در این اعزام تخصص‌هایی همچون اطفال، ارتوپد، قلب و عروق، داخلی، زنان، ارولوژی، چشم پزشکی، سونوگرافی، گوش و حلق و بینی، آسم و آلرژی، مغز، اعصاب،‌ روان و غیره همراه با دارو و تجهیزات پزشکی لازم حضور دارند، یادآور شد: تمامی خدمات ارایه شده به صورت داوطلبانه و رایگان است.

وی گفت: همچنین این طرح به پاس فداکاری‌ها و رشادت‌های سردار محبوب دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است و از خداوند متعال خواستاریم که همه ما را پیرو راه شهدا و خادم ملت عزیز به‌ویژه خانواده معزز آن‌‌ها قرار دهد.

تیموری در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که نیاز به خدمات درمانی بالاتری داشته باشند طبق هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تمامی مراجعین به بیمارستان‌ها و دیگر مراکز درمانی به صورت رایگان و خارج از نوبت به کارشان رسیدگی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها