خبرهای داغ:
امام جمعه اصلاندوز:

موشک باران سپاه هیمنه و قدرت آمریکا را در هم شکست

امام جمعه اصلاندوز گفت:موشک باران سپاه هیمنه آمریکا را درهم شکست/راهبرد جمهوری اسلامی ایران اخراج آمریکا از منطقه و خاورمیانه است/شهادت حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۲۰۹۲۷۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با تسلیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد:شهادت حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی و مقاومت است که باعث شده مقاومت در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان و ایران اسلامی با خون این شهید گرانقدر قدرتمند و قوی تر بشود.

وی با بیان اینکه نه در ایران بلکه در خاورمیانه،عراق،سوریه و لبنان سردار سلیمانی ها زیاد داریم افزود:تشییع باشکوه این شهید در کشور عزت و سربلندی نظام و آگاهی ملت ایران را به تمام جهانیان ثابت کرد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به برگزاری برنامه های سوگواری در شهر و روستاها از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسمات گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با تسلیت درگذشتگان سانحه هواپیمای اوکراینی به بازماندگان این حادثه غمبار گفت:در بحبوبحه این جریان متاسفانه برخی ها از این فرصت برای کوبیدن سپاه و نیروهای مسلح استفاده کردند.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران سپاهی هستند گفت: برخی خود فروخته و سلبریتی ها به سپاه حمله می کنند تا از اقتدار و عظمت سپاه بکاهند،اما وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصداق و فلسفه حکمت فرمایش امام(ره) که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" بخوبی بر همگان آشکار است.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به خدمات ارزشمند و موثر سپاه در طول ۴۱ سال از انقلاب اسلامی در کلیه عرصه ها گفت:شلیک موشک های سپاه به پایگاههای آمریکایی هیمنه و قدرت آمریکا را در هم شکست،چرا که در طی ۷۸ سال گذشته تاکنون کسی جرأت نکرده بود در مقابل آمریکا این‌گونه بایستد و به‌ صورت آمریکا سیلی بزند.

اسدزاده با بیان اینکه موشک‌باران پایگاههای نظامی آمریکا در عراق اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه جهان ثابت کرد افزود:ایران اسلامی همیشه در زیر یوغ خبرهای استکبار جهانی است و از مردم و برخی ها می خواهیم پازل درست کن دشمن نباشند.

 وی گفت:ترامپ دیوانه و ایادی استکبار می خواستند جریان شهادت سردار سلیمانی را تحت الشعاع قرار بدهند و احساس می کردند با ترور سردار سلیمانی مقاومت و استقامت ملت ایران از بین می رود،اما شهادت سردار دلها باعث اتفاق و اتحاد و قدرتمندی مردم ایران و جبهه مقاومت در دنیا بخصوص در خاورمیانه شد.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه ابعاد پیروزی ایران و شکست آمریکا بخوبی دیده می شود افزود: راهبرد جمهوری اسلامی اخراج آمریکا از خاورمیانه و ایادی استکبار خواهد بود که یقینا خون سردار سلیمانی باعث می شود آمریکا از منطقه و خاورمیانه خارج شود.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به حادثه وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ضمن همدردی با حادثه دیدگان، اضافه کرد: از مردم و خیران درخواست می‌شود تا با کمک‌های نوع‌دوستانه خود به یاری سیل‌زدگان شتافته و مرهمی بر مشکلات مردم باشند.

وی در پایان هفته شورای آموزش و پرورش هم تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات