خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

همه فتنه های دشمنان توسط مردم خنثی شده است

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به قدرت اتحاد در مردم گفت: تمام فتنه و توطئه‌هایی که دشمنان از آغاز انقلاب طرح کرده‌اند توسط همین مردم وفادار به‌نظام خنثی‌شده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۱۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربايجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در یادواره شهدای مدافع حرم عجب شیر در سالن ارشاد این شهرستان گفت: دلیل مقاومت کشورهای اسلامی منطقه در مقابل استکبار و قدرت پوشالی آن‌ها فقط ایمان و توکل به خدا بود.

وی بابیان اینکه جبهه مقاومت از دفاع مقدس الگو گرفته، افزود: در دوران جنگ هشت‌ساله ایران با کم‌ترین تجهیزات و با توسل به خدا و اهل‌بیت (ع) توانست در مقابل ابرقدرت‌هایی که با مدرن‌ترین تجهیزات جنگی بودند بایستد و پیروز جنگ شد.
سردار عباسقلی زاده با اشاره به قدرت اتحاد در مردم گفت: تمام فتنه و توطئه‌هایی که دشمنان از اول انقلاب طرح کرده‌اند توسط همین مردم وفادار به‌نظام خنثی‌شده است.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: بزرگ‌ترین فتنه آمریکا اختلاف‌افکنی بین مذاهب اسلامی و ایجاد داعش بود و هدف از این گروهک، از بین بردن شعائر اسلامی و برادرکشی و نابودی شیعه بود.
وی سردار سلیمانی را نجات‌بخش مردم مستضعف منطقه توصیف و اظهار داشت: این سردار شهید اسلام با اطاعت امر ولی‌فقیه مبنی بر از بین بردن داعش و جلوگیری از سقوط حکومت سوریه در میدان حاضر و با مدیریت و شجاعت و ایثار ریشه داعش را خشکاند.
سردار عباسقلی زاده تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در طول تاریخ بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: سردار جانش را برای مستضعفین فدا و از آبروی اهل‌بیت دفاع کرد و خدا این‌گونه او را شهید کرد و باعظمت و شکوه پیش خود خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها