فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد:

کوتاهی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ما را از شهادت دور می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد گفت: نباید در حفظ ارزشهای انقلاب کم بگذاریم که اگر در این راه کوتاهی کنیم از شهادت فاصله خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۹۴۵۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد پاسدار شریف امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بازرسی سپاه ناحیه مسلم مشهد اظهار کرد: خداوند را شاکریم، تشکیل تمدن اسلامی چیزی که نقطه عطف دنیا و هدف‌های همه علما و صلحا در آرزوی آن بودند در دوران ما تحقق پیدا می‌کند و در راستای این تحقق تمدن اسلامی شفاف و روشن از ملت‌های منطقه خواستیم برای خروج آمریکا تلاش نمایند.

وی گفت: الگوی همه کشور‌هایی که دنبال آزادی معنوی و حقیقی هستند جمهوری اسلامی است و در داخل جمهوری اسلامی عمودی که همه مردم به آن تکیه می‌کنند و به آن اطمینان کامل دارند سپاه است و همه دوست دارند که پاسدار باشند و ما باید به واسطه پاسدار بودمان خداوند را شاکر باشیم و سجده شکر به جای آوریم که پاسدار شده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد بیان داشت: انسان‌هایی که هدف‌های بزرگی را دنبال می‌کنند قطعا در مسیر راه به سخره‌های بزرگی برخورد خواهند کرد ما باید در این راه استقامت کنیم و هیچ وقت فکر نکنیم که این راه کی تمام می‌شود و با استقامت و پایداری و توکل بر خدا به هدف هایمان خواهیم رسید.

شریف بیان داشت: نیروی سپاه؛ نیروی اداری نیست بلکه یک نیروی شبانه روزی است و باید همیشه آماده به کار باشیم و در همه عرصه ها‌ی نظامی اقتصادی و سیاسی با تمام وجود پای کار باشیم تا به نظام و انقلاب آسیبی نرسد.

وی گفت: وظیفه ما نسبت به بالادستی‌ها این است که ارزش‌های نظام و انقلاب را حفظ کنیم و فرماندهان هم باید وظیفه خود را نسبت به نیرو‌ها انجام دهند و در این راه همه باید همدیگر را کمک کنیم تا به هدف اصلی خود برسیم و نباید کم بگذاریم که اگر در این راه کوتاهی کنیم از شهادت فاصله خواهیم گرفت.

در پایان از زحمات سرگرد  پاسدار ذوالفقاری که در طول پنج سال مسئولیت بازرسی ناحیه مسلم را برعهده داشت قدردانی  و طی حکمی  سرهنگ پاسدار پورعباس به سمت بازرسی این ناحیه منصوب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها