خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

انقلاب اسلامی الگوی حرکت‌های آزادی‌خواهانه در منطقه است

امام جمعه کلیبر اظهارداشت: اکنون انقلاب اسلامی با شجاعت دلیرمردان با بصیرتی چون سردار سلیمانی به دنیا معرفی‌شده و شهادت این سردار جریان ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کرده، امروز این انقلاب امید ملت‌های آزاده و مسلمان و الگوی بسیاری از انقلاب‌ها و حرکت‌های آزادی‌خواهانه در منطقه است.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۳۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا متقی فر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی مراسمات دهه فجر کلیر، گفت: باید امسال برنامه‌های دهه فجر بارنگ و بوی شهادت سردار سلیمانی به‌ویژه در روز ۲۲ بهمن که با اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف است تدارک دیده شود.

وی افزود: اکنون انقلاب اسلامی با شجاعت دلیرمردان با بصیرتی چون سردار سلیمانی به دنیا معرفی‌شده و شهادت این سردار جریان ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کرده، امروز این انقلاب امید ملت‌های آزاده و مسلمان و الگوی بسیاری از انقلاب‌ها و حرکت‌های آزادی‌خواهانه در منطقه است.
حجت الاسلام متقی فر ادامه داد: باید امسال برنامه‌های دهه فجر بارنگ و بوی شهادت سردار سلیمانی به‌ویژه در روز ۲۲ بهمن که با اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف است تدارک دیده شود.
امام جمعه کلیبر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و اسلام تولد دوباره یافت» افزود: مسئولان فرهنگی باید نسبت به بیداری جوانان تلاش بیشتری داشته باشند و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  اقدام موثر نموده وبرنامه های دهه فجر را هرسال باشکوه‌تر از سال قبل انجام دهند.
در ادامه مصطفی معصوم زاده رئیس بنیاد کلیبر با تقدیر از اعضای کمیته ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا با ایستادگی و مقاومت خود، در عرصه‌های مختلف انقلاب، همواره سربلند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها