خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

آیین های بزرگداشت دهه فجر باید برای مردم ملموس باشد

امام جمعه مرندبا اشاره به پیش رو بودن ایام دهه فجر ابراز داشت: مسئولان آیین های بزرگداشت دهه فجر را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که برای مردم ملموس باشد.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۳۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، در جلسه شورای فرهنگی عمومی و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مرند افزود: همه مولفین کتب اربعه شیعه و سنی، ایرانی هستند، برخلاف تفسیر اشتباه که اسلام به اجبار به ایران آمده، اما ایرانی‌ها نقش بسیار مؤثری در فرهنگ و گسترش دین داشته و دارند.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ خود را حفظ کنیم در آینده موفق خواهیم شد، خاطرنشان کرد: اسلام و قرآن و اهل بیت و معارف زیبای انسانی و اسلامی امروز از ایران به دنیا پخش می‌شود.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: نگارش کتاب، بهترین وسیله ماندگاری و انتقال فرهنگ است و کتاب‌هایی که اخیراً در شهرستان مرند به تألیف درآمده ارزشمند است.

وی در بخش دیگری بر ضرورت آشنا کردن نسل جوان با سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه‌های وزینی به مناسبت ایام فاطمیه با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای دانش آموزان طراحی و اجرا شود.

امام جمعه مرند همچنین با اشاره به پیش رو بودن ایام دهه فجر ابراز داشت: مسئولان جشن‌های دهه فجر را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که برای مردم ملموس باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها