مراسم تکریم و معارفه مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه میثم مشهد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم با حضور حجه الاسلام محمد حسن گلقندشتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه و جانشین ناحیه سرهنگ پاسدار حسین فضائلی و جمعی از مسئولین و بسیجیان در سالن اجتماعات ناحیه میثم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۶۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ گلقندشتی در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات مسئول سابق عقیدتی ناحیه ستوانیکم پاسدار محمدعلی پریشان قدردانی و تجلیل کرد و ستوان دوم پاسدار حسین غلام پور به عنوان مسئول جدید تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه معرفی شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم در این مراسم گفت: دشمن امروز از راه‌های مختلف به دنبال لطمه زدن به معنویت ملت بزرگ ایران اسلامی است..

حجت الاسلام گلقندشتی افزود: تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی ایران هیچگاه از تهدید دشمن خالی نبوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره ما را تهدید می‌کنند، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان بسیاربالایی برای رویارویی با دشمن برخوردارند و موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه به دست آورده‌اند.

وی در خصوص اهمیت ایجاد بعد معنوی در نیرو‌های مسلح گفت: کارکنان نیرو‌های مسلح باید در کنار سلاح و تجهیزات از روحیه بالا و ایمانی بسیار قوی برخوردار باشند تا بتوانند در مقابل دشمنان پیروز شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها