دبیر شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بردسکن:

محتوای تولیدی برنامه‌های دهه فجر مورد نیاز جوانان و نوجوانان مورد بی‌توجهی قرار نگیرد

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بردسکن اجرای برنامه‌های شاد با رعایت موازین اسلامی و انقلابی به‌ویژه برای نسل جوان در ایام دهه را مورد توجه قرار داد و افزود: محتوای تولیدی مورد نیاز جوانان و نوجوانان مورد بی‌توجهی قرار نگیرد و در این راستا تلاش شود تا برنامه‌ها دارای پیام باشد.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۴۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام اسماعیل مروجی‌نسب دبیر شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بردسکن در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در بردسکن که با حضور امام جمعه و فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولین ادارات در محل فرمانداری بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کارنامه‌ای درخشان، غرور آفرین و قابل دفاع دارد به طوری که انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تفکر ایثار، مقاومت، استکبارستیزی و شهادت طلبی به قله‌های بلند اقتدار دست یافته است.
 
نماینده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در بردسکن افزود: همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم و باید قدردان آن بوده و در راستای پاسداری از ارزش‌های آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
 
وی یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که برای اقتدار نظام اسلامی خون پاک خود را تقدیم کرد گرامی‌داشت و اظهار کرد: همه باید برای حفظ این اقتدار و افزایش بیش از پیش آن بکوشیم و برنامه‌های این دهه به گونه‌ای طراحی شود که در شأن انقلاب مقتدر ایران اسلامی باشد.
 
مروجی‌نسب اجرای برنامه‌های شاد با رعایت موازین اسلامی و انقلابی به‌ویژه برای نسل جوان را مورد توجه قرار داد و افزود: محتوای تولیدی مورد نیاز جوانان و نوجوانان مورد بی‌توجهی قرار نگیرد و در این راستا تلاش شود تا برنامه‌ها دارای پیام باشد.
 
نماینده ستاد بزرگداشت دهه فجرانقلاب اسلامی در بردسکن شعار محوری امسال در ایام دهه فجر را «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» نام برد و گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با عنوان «ولایتمداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام»، روز دوم «تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی»، روز سوم «جوان انقلابی، جهاد علمی و امیدآفرینی»، روز چهارم «مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید» و روز پنجم «سبک زندگی ایرانی، اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده» نامگذاری شده است.

دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی باید به سمع و نظر مردم برسد

در ادامه این جلسه امام جمعه بردسکن اظهار کرد: یکی از رسالت‌های ما مسؤولان این است که کار‌هایی را انجام می‌دهیم به اطلاع مردم برسانیم و از کوچک‌نمایی بپرهیزیم. حجت‌الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی باید به سمع و نظر مردم برسد افزود: نفوذ معنوی ایران از گذشته بیشتر شده و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سهم خودمان را باید به خوبی ایفا کنیم و مراقب نظام اسلامی باشیم. وی اطلاع رسانی لازم را دانست و اظهار کرد: تلاش‌های نظام قابل بیان و تقدیر است بنابراین حضور همه آحاد مردم در برنامه‌ها در کنار مدیران شهرستان و حضور در مساجد و ارائه گزارش باید از اهم برنامه‌ها در این ایام باشد.

اجرای ۱۲۵ طرح عمرانی در ایام دهه فجر

فرماندار بردسکن نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های مختلفی توسط دستگاه‌های اداری در دست اجرا است که امیدواریم امسال برنامه‌ها با شکوه و عظمت بیشتری اجرایی شود.

مجتبی شاکری با بیان اینکه تعداد ۱۲۵ طرح در طول ایام دهه مبارک فجر در سطح شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: افتتاح پروژه آسفالت معابر شهری بردسکن و شهرداری شهر آباد، احداث ۴۰ کیلومتر شبکه برق معادن، انتقال شبکه آب شرب روستایی و توسعه معابر روستایی، کانال انتقال آب کشاورزی بخشی از پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: لوله‌گذاری و احیای قنوات، مرکز جامع سلامت، افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی، افتتاح اقامتگاه‌های بوم‌گردی طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، افتتاح ساختمان دهیاری، پارک روستایی، کتابخانه عمومی و ایمن سازی جاده روستایی نیز از دیگر پروژه‌های این دهه مبارک است. فرماندار بردسکن افزود: تعداد ۱۰۵ پروژه در نقاط روستایی شهرستان به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌رسد که این تعداد ۹۳ درصد از پروژه‌ها را شامل می‌شود.
 
شاکری جمعیت برخوردار از این پروژه‌ها را ۷۵ هزار نفر ذکر کرد و افزود: پروژه‌های قابل افتتاح ۱۱۷ پروژه با اعتبار ۱۷۶ میلیارد تومان و پروژه‌های کلنگ زنی ۷ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد تومان است.
 
وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که اعتبار پایداری دارد کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: ۹ هزار بیمه شده اصلی در سطح بردسکن و ۳۶ هزار بیمه شده تبعی داریم که تمامی مصوبات مجوز احداث درمانگاه توسط سازمان تامین اجتماعی کشور انجام شده که بیش از ۱۲ الی ۱۵ میلیارد تومان تامین اعتبار لحاظ شده است.
 
فرماندار بردسکن محوریت برنامه‌های دهه مبارک فجر را مردمی ذکر کرد و گفت: توسعه متوازن و مهاجرت معکوس و ماندگاری جمعیت روستایی از نگاه ویژه دولت به روستا‌ها است. شاکری گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی از ملزومات مسؤولان بیان شده است.
 
وی اظهار کرد: دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، چرا که اولین دهه فجر در گام دوم انقلاب اسلامی است. فرماندار بردسکن افزود: تقارن دهه فجر با ایام چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همچنین نزدیک شدن به دوم اسفند ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
 
شاکری با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی زنده و پویا، ولایت مداری، جهاد و مقاومت» است، گفت: نشاط و امید با بیان اقدامات دولت که نهایتاً همه در زیر چتر نظام و انقلاب است باید به نسل جوان ما بازگو شود.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای تزریق ناامیدی معطوف کرده‌اند، گفت: امروز نماد دولت و نظام خدمت بی‌منت به مردم است.
 
فرماندار بردسکن اظهار کرد: امروزه جنگ اقتصادی باعث شده که به خودباوری بیشتری برسیم و هر چه تهدید‌ها نیز بیشتر شود به توان مقاومت خودمان ایمان می‌آوریم، بنابراین در عرصه‌های علم و دانش و فناوری، ایران پیشتاز است.
 
شاکری با اشاره به اینکه استقلال و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا به ارمغان آورده شده است، گفت: مدیران دستگاه‌های اداری با تلاش بیشتر پاسخگویی همه ارباب رجوعان و خبرنگاران در ایام دهه فجر باشند.
 
وی گفت: در برنامه‌های دهگردشی خود بیش از ۵۰ روستا مورد بازدید قرار گرفته شده که با تمام ظرفیت‌های شهرستان سعی در رفع مشکلات داریم.
 
فرماندار بردسکن با دعوت از مردم و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ افزود: راهپیمایی امسال بسیار حائز اهمیت است و همچنین انتخابات دوم اسفند ماه که افزایش سرمایه ملی را در پی خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها