دیدار و تجلیل مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده ناحیه از امام جمعه قشم

دیدار و تجلیل مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده ناحیه از امام جمعه قشم
کد خبر: ۹۲۱۱۲۴۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت : شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نه تنها به سپاه پاسداران بلکه به تمام ایران اسلامی عزت و سربلندی عنایت کرد . حاج قاسم سلیمانی با اخلاص خود و با معرفت و تقوا توانستند همگان را شیفته خود کنند.
حجت‌الاسلام درویشی افزود : به پاس زحمات و بیانات انقلابی امام جمعه محترم شهرستان قشم بر خود لازم می دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از جناب عالی داشته باشیم . امیدواریم سایر ائمه جمعه با الگو گیری از جناب عالی و با مواضع انقلابی خود در خطبه های نماز های جمعه در طول سال های آینده اشاره‌ای به خدمات چهل ساله سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی داشته باشند و ان شاء الله رهنمودهای این عزیزان باعث شود جوانان ما الگوی خود را حاج قاسم سلیمانی در زندگی قرار بدهند.

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان قشم با عرض تسلیت مجدد شهادت پر افتخار جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : بحث سپاه و جایگاه سپاه بر کسی مخفی نیست و هر چیزی که ما داریم از برکات وجود سپاه است و همان طور که امام راحل فرمودند « اگر سپاه نبود کشور هم نبود» .
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تارم افزود: این اقدام ما به عنوان انجام وظیفه ای بود که بر گردن همه ماست و این کار را انجام تکلیف میدانم و بنده افتخار می کنم که در خدمت سپاه باشم و خداوند ان شاءالله در آخرت بنده را با سپاهیان محشور فرمایند .

ارسال نظرات