مسئول فرهنگی هنری سپاه بردسکن در گفتگو با «بسیج» خبر داد:

اجرایی شدن ۱۰ عملیات فرهنگی شهید سلیمانی در بردسکن

مسئول فرهنگی هنری سپاه بردسکن گفت: طرح ۱۰ عملیات فرهنگی شهید سلیمانی در تمامی مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدارس سطح شهرستان بردسکن اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۹۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
 سرهنگ دوم علی پورمحمد در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: با توجه به اینکه اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن امسال مصادف شده است و گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برآن شدیم طرحی را با عنوان ۱۰ عملیات فرهنگی شهید سلیمانی را با دو محور راهبردی مکتب شهید سلیمانی و تداوم انتقام سخت را برگزار کنیم تا خون حاج قاسم که منجر به خروج نیرو‌های آمریکایی از منطقه است تحقق پیدا کند.
 
وی عنوان کرد: این طرح در قالب ۱۰ مرحله عملیات فرهنگی تحت عنوان عملیات فرهنگی شهیدسلیمانی درمساجدتوسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و باهمکاری ائمه جماعات ودرمدارس توسط واحد‌های مقاومت باهمکاری مدیران مدارس از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا می‌شود که می‌طلبد علاقه‌مندان با ایده‌های مبتکرانه و خلاقانه دراین طرح شرکت کنند.
 
وی بیان کرد: این عملیات باهدف توانمندسازی نسل جوان و نوجوان همگام وهمراه باگام دوم انقلاب اجرا می‌شود که امید است در مقابله با جنگ نرم دشمن پیروز میدان شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها