خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

عزت و سربلندی پرچم اسلام در سایه خون شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: عزت و سربلندی پرچم اسلام در سایه خون شهدا است
کد خبر: ۹۲۱۱۸۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع والدین دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد این شهرستان افزود: شیعیان  از صدر اسلام تا به امروز به این اندازه با عزت زندگی نکرده است و اگر امروز اسلام زنده و پویاست و این عزت و سربلندی پرچم اسلام در سایه خون شهداست.

 وی به فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند بکشید ما را که با کشته شدن ما اسلام زنده تر می شود  اشاره ای کرد و گفت:  دشمن فکر می کند که اگر یک نفر شهید بشود از بین رفته است اما فکر نمی کنند که با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اسلام جان تازه ای یافته و 1400 سال است چنان تاثیر گذاشته که انگار تازه شهید شده است.

حجت الاسلام برزگر ادامه داد: دشمن در منطقه شکست خورده  است و طبق اظهار خود شان هفت تریلیون دولار در منطقه هزینه کرده ولی هیچ سودی  نداشته و یا شکست مواجه شده است.

وی با بیان اینکه سربازان ولایت نا امنترین منطقه را به امن ترین منطقه تبدیل کردند، افزود: در سوریه  دشمن نزدیک کاخ بشار اسد رسیده بود که سربازان ولایت امنیت را در سوریه  به وجود آوردند.

حجت الاسلام برزگر با  اشاره به این که این امنیت در سایه سربازان ولایت که فکر و ذکرشان در مسیر ولایت حرکت کردن بود گفت:  دنیایی که نور ولایت در آن نیست، تاریک بوده و حرکت در آن حرکت در تاریکی و ظلمانی است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه  توضیح داد: دشمن شکست های خود در منطقه را از رزمندگان ولایت دیده و برای از بین بردن آن ها برنامه های تدارک دیده که سردار سپهبد قاسم سلیمانی یکی آز آن رزمندگان بود که دشمن پس از سالهای تلاش بلاخره ایشان را به شهادت رسید.

حجت الاسلام برزگر شهادت را  میراث گرانبهای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و اضافه کرد:  عزت حاج قاسم  سلیمانی اخلاص نیت  او در پشت خاکریز ها بود که  از اسلام و انقلاب دفاع می کرد.

 وی  اضافه کرد: در دین، اعتقاد و باور ما شهادت عزت و بزرگترین افتخار بشریت است و ما هرچه داریم در سایه خون پاک  شهدا در همه عرصه های جنگ و نرم سخت است.

حجت الاسلام  حضور مردم در مراسم تشییع  حاج قاسم را نشات گرفته از اعتقاد و باور مردم دانست و گفت: این همه عزت، غپرت و احترام حاج قاسم  نشات گرفته از ولایت مداری و ولایت پذیری  ان بزرگوار  بود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها