جلسه قرارگاه محرومیت زدایی در مهرستان برگزار شد

جلسه قرارگاه محرومیت زدایی با حضور صادقی معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۱۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، جلسه قرارگاه محرومیت زدایی با حضور برادر صادقی معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزار شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه، ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه، گزارشی مبنی بر وضعیت مناطق محروم شهرستان مهرستان ارائه کرد.
 
وی با اشاره به نیازمندی های شهرستان و روستاهایی که در نقاط کور و صعب العبور قرار دارند افزود: برای رفع محرومیت در روستاهای محروم این شهرستان ابتدا باید امکاناتی را که نیاز به کمک به وضعیت معیشتی مردم است حل و رفع کنیم.
 
سرهنگ نکویی بیان کرد: ارتقاء امکانات روستا یکی دیگر از دغدغه های است که در راستای آسایش و رفاه مردم روستا باید به آن پرداخت و در این راستا بیش از هر زمان دیگری گام برداشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان  با تاکید بر این مطلب که تعداد محرومین و نیازمندان روستاهای شهرستان مهرستان شناسایی شده اند، اظهار داشت: افرادی که درگیر سیل اخیر شده اند و خسارات به آنها وارد شده و نیاز به کمک دارند نیز شناسایی شده اند که باید در راستای فراهم نمودن یک زندگی آرام همراه با امکانات رفاهی و آسایش بهتر به این خانوارها نیز کمک شود.
ارسال نظرات