خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

وجود نیروهای ارزشی و ولایی در جامعه مداحان ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد وجود نیروهای ارزشی و ولایی را در جامعه مداحان بسیار لازم و ضروری عنوان کرد و از مداحان بسیج خواست برای آینده کشور و تصویرسازی های جهادی از حماسه عاشورا مداحان جوان و انقلابی تربیت کنند.
کد خبر: ۹۲۱۳۵۱۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

وجود نیروهای ارزشی و ولایی در جامعه مداحان ضروری است

به گزارش سرویس بسیج مداحان  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید سعید چاوشی در جمع مداحان بسیجی، مداحان و ذاکرین اهل بیت را تصویرگران واقعه عظیم عاشورا خواند و با اشاره به نقش کلیدی مداحان در هدایت گری جامعه، رعایت اصول و ارزش های اسلامی را در تربیت و هدایت گری این قشر بسیار حائز اهمیت برشمرد.

وجود نیروهای ارزشی و ولایی را در جامعه مداحان بسیار لازم و ضروری عنوان و از مداحان بسیج برای تربیت مداحان جوان و انقلابی برای آینده کشور و تصویر سازی های جهادی از حماسه عاشورا دعوت کرد.

وی انتخابات اسفند ماه را سرنوشت ساز دانست و تاکید کرد:مداحان برای تبیین شاخص های نیروهای در تراز انقلاب اسلامی در مساجد و هیئت های مذهبی تلاش دوچندان داشته باشند.

حجت الاسلام سید سعید چاوشی در ادامه کمرنگ کردن مفاهیم اصلی اسلام همچون جهاد و شهادت را نقشه شوم دشمنان برای تسلط بر ملت ایران برشمرد و اظهارداشت: وظیفه مداحان آماده سازی مردم بخصوص جوانان برای جهاد و شهادت در راه اسلام و انقلاب است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها