مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان گفت:

والدین با نگاه تمدنی به فضای مجازی می‌توانند از آسیب‌های این فضا بکاهند

مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان گفت: والدین با آشنایی نسبت به فضای مجازی و سرگرم کردن فرزندان به روش‌های صحیح از طریق تفریح، مسافرت، مسابقات ورزشی و نگاه تمدنی به فضای مجازی می‌توانند از آسیب‌های این فضا بکاهند و فرهنگ مثبت استفاده از فضای مجازی را فراگیر کنند.
کد خبر: ۹۲۱۳۵۸۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، نشست تبیینی پیرامون سواد فضای مجازی ویژه سر حلقه‌های صالحین سازمان بسیج کارمندان استان با حضور ۴۹ نفر از سر حلقه‌های صالحین ادارات کل استان در سالن اجتماعات مدیریت امور شعب بانک کشاورزی استان برگزار شد.

سعید دهنوی، مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت دهه فجر، با بیان ۳ نگاه به اهمیت فضای مجازی و شناخت فرهنگ استفاده از آن گفت: فضای مجازی یک فضای مدرن و زیست بومی در نتیجه رشد و توسعه‌ی سایبر در دنیاست و در نهایت از این تکنولوژی برای اینکه از دنیا عقب نمانیم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که فضای مجازی نتیجه تفکرات و القائات غرب است، افزود: دانشجویان، محققان و محصلان اکثرا از اینترنت رایگان و شبانه استفاده می‌کنند که این همان تهاجم فرهنگی است که غرب می‌خواهد از این طریق به خواسته‌های خود که همان انحراف نسل جوان است برسد و به این اصلاً نیازی نیست.

دهنوی بیان کرد: پدر و مادر در خانواده از جایگاه بسیار بالایی در راستای کنترل این امر قرار دارند، یکی از دلایل عمده تاثیر پذیری فرزندان از فضای مجازی، دور بودن فرزندان از فضای محبت خانواده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان ادامه داد: والدین با آشنایی نسبت به فضای مجازی و سرگرم کردن فرزندان به روش‌های صحیح از طریق تفریح، مسافرت، مسابقات ورزشی و ... و نگاه تمدنی به فضای مجازی می‌توانند از آسیب‌های این فضا بکاهند و فرهنگ مثبت استفاده از فضای مجازی را فراگیر کنند.
ارسال نظرات