ایستگاه سلامت چندتخصصی در محله «ده‌پهن» کرمانشاه برپا شد

مسئول امدادودرمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از برپایی ایستگاه سلامت چندتخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان در محله «ده‌پهن» شهرستان کرمانشاه به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۲۶۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، حامد بهرامیان با بیان اینکه تیمی پزشکی به مدت یک روز در این محله اقدام به ارائه خدمات فوق تخصصی و تخصصی می‌کند، افزود: این تیم متشکل از هشت فوق تخصص و متخصص، دو ماما، یک روانشناس، یک کارشناس بهداشت و 9 پرستار (هفت زن و دو مرد) است.

به گفته او در این تیم متخصصان و فوق تخصصان زنان، داخلی، روماتولوژی، اطفال، روان‌پزشکی، ارولوژی، طب اورژانس و طب سنتی حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، گفت: خدمات ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، تست پاپ‌اسمیر و ارجاع رایگان به آزمایشگاه توسط این تیم ارائه می‌شود.

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در ادامه افزود: آموزش آشنایی با ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری و درمان آن و سنجش سن جنین مادران باردار با دستگاه سونوکیت توسط متخصص زنان توسط این تیم انجام می‌شود.

به گفته بهرامیان ارجاع همه ویزیت‌شدگان به داروخانه طرف قرارداد بسیج جامعه پزشکی و تحویل داروی رایگان از دیگر خدماتی است که بسیج جامعه پزشکی به مراجعه‌کنندگان در محله ده‌پهن ارائه می‌دهد.

این دومین ایستگاه سلامت چندتخصصی است که توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در ایام دهه مبارک فجر برپا می‌شود.

بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه 10 بهمن‌ماه نیز در محله «ده بالا» شهرستان هرسین اقدام به برپایی ایستگاه سلامت چندتخصصی کرد.

ارسال نظرات