ارائه خدمات رایگان پزشکی به مراکز توانبخشی قم

مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم ازارائه خدمات رایگان پزشکی به کودکان مرکزتوانبخشی و توزیع سبدمواد غذایی در بین نیازمندان همزمان با دهه مبارک فجر خبرداد.
کد خبر: ۹۲۱۶۵۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

همزمان با دهه مبارک فجر، تیم علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم به همت بسیج جامعه پزشکی این واحد دانشگاهی با حضور در مراکز توانبخشی استان قم، خدمات رایگان پزشکی به کودکان معلول و بی سرپرست این مرکز ارائه کردند.

محمد جواد قاسم زاده، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم با اعلام این خبر افزود: تیم درمانی دانشکده پزشکی متشکل از پزشکان متخصص، و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی، پرستاری و مامایی به صورت داوطلبانه و انسان دوستانه به روستا های کم برخوردار شهر قم خدمات رایگان پزشکی و پرستاری ارائه کردند.

وی گفت: خدمات رسانی رایگان کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم در تمامی ایام دهه مبارک فجر به صورت روزانه انجام و علاوه بر ارائه خدمات رایگان پزشکی و پرستاری ،تعدادی بسته های سبد غذایی در بین خانواده های کم برخوردار به صورت رایگان توزیع شد.

محمد جواد قاسم زاده با اشاره به اینکه خدمت رسانی به نیازمندان باعث تعلیم و تزکیه دانشجویان می شود افزود: بازدید از مراکز سالمندان، ویزیت رایگان 75 کودک معلول جسمی و ذهنی مراکز توانبخشی توسط متخصصین نورولوژی دانشگاه آزاداسلامی قم از دیگر خدمات ارائه شده توسط تیم علوم پزشکی این واحد دانشگاهی در ایام دهه فجر می باشد.

گفتنی است داروهای مورد نیاز و مکمل های دارویی و نیز تهیه یک دستگاه نبولایزر جهت درمان کودکان بی سرپرست توسط خیرین سلامت تهیه و به مرکز توانبخشی اهدا شد.

ارسال نظرات