فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان :

در ۴۱ سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های علمی در کشور رخ داده است

سردار سالاری عنوان کرد: در ۴۱ سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های علمی در کشور رخ داده است
کد خبر: ۹۲۱۷۴۸۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با اشاره به اینکه در ۴۱ سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های علمی در کشور رخ داده است گفت: مردم همواره نشان داده‌اند پای انقلاب ایستاده‌اند و مسئولان نیز باید دین خود را نسبت به این مردم ولایت‌مدار ادا کنند.
سردار اباذر سالاری در حاشیه راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در بندرعباس ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت:در این 41 سال گذشته با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر مادی و معنوی بوده‌ایم.

وی افزود: این پیشرفت‌ها در تمام عرصه‌ها از جمله علمی و صنعت دفاعی وجود داشته به نحوی که پیشرفت‌های انقلاب اسلامی نسبت به رژیم گذشته قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: مردم نیز همواره از بهمن سال 57 تا کنون پشت نظام و انقلاب بوده‌اند و روز به روز مراسم‌های راهپیمایی قوی‌تر و باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن چهلم شهادت حاج قاسم سلیمانی و 22 بهمن گفت: این تقارن موجب حضور گسترده‌تر مردم در راهپیمایی شد، مردم همواره نشان داده‌اند پای نظام، انقلاب، رهبری و شهدا ایستاده‌اند و مسئولان نیز باید دین خود را نسبت به این مردم ولایت‌مدار ادا کنند.

ارسال نظرات