فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

پرچم امام حسین(ع) زیربنای مقاومت تمام شهداست

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد در یادواره شهدا بیان داشت: پرچم امام حسین(ع) زیربنای مقاومت تمام شهداست.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در یادواره شهدا که در جمع بسیجیان مسجد امام محمد تقی (ع) برگزار شد، به بیان ویژگی‌های شهدا پرداخت.

وی گفت: پرچم امام حسین(ع) زیربنای مقاومت تمام شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد ادامه داد: خون سردار سلیمانی موتور محرکی بود که باعث سرعت بخشیدن به گام دوم انقلاب می‌شود.

فرمانده  سپاه ناحیه عمار اعلام کرد: دشمنان همه بسیج شدند تا جمهوری اسلامی را منحل کنند. این شهدا هستند که با خون خود از این فاجعه جلوگیری می‌کنند.

گرایلی تاکید کرد: درخت انقلاب به همت شهدا اکنون از نهال به درخت تنومندی ارتقا یافته است. انقلاب با خون شهدا تثبیت شد. مردم در سایه انقلاب با آرامش زندگی می‌کنند.

وی اشاره کرد: شهدا خصایصی بسیاری داشته اند. ما باید آن‌ها را به نسل جوان معرفی کنیم. در واقع ما باید دقایقمان را وقف شهدا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه عمار بیان کرد: سبک زندگی را فقط باید از شهدا یاد بگیریم. شهدا همگی در مسجد رشد پیدا کردند.

گرایلی افزود: ما نیاز داریم به شهیدان متصل شویم تا راه را گم نکنیم. شهدا همه زندگی خود را وقف مردم کردند. آن‌ها نیرو‌های کارآمد، کم هزینه و پرفایده بودند.

وی اظهار کرد: اشکالات مدیریتی کشور ناشی از ناکارآمدی مدیران است که هزینه‌های بسیاری دارند. تبعیت محض از ولایت رمز موفقیت شهداست.

فرمانده ناحیه عمار با تقدیر از مادران شهدا بیان کرد: شجاعت شهدا و سلحشوری آن‌ها مثال زدنی است. آن‌ها به نصرت الهی امدوار بودند. شهدا خستگی ناپذیر بودند.

گرایلی در پایان از جوانان خواست که با حضور در مساجد خود را به شهدا و سیره آنان نزدیک کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها