خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد:
علیرضا نیک جو گفت: از از اپلیکیشن جامع «قافله نور» همزمان با آغاز حرکت عظیم راهیان نور دانشجویی فارس رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۰۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از فارس، علیرضا نیک جو مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در جمع خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: از اپلیکیشن جامع «قافله نور» همزمان با آغاز حرکت عظیم راهیان نور دانشجویی فارس رونمایی شد.

وی افزود: این اپلیکیشن به سفارش قرارگاه راهیان نور شهید علیرضا رضوی بسیج دانشجویی فارس  و توسط مرکز فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی فارس به منظور ارتباط موثر با خادمین و مدیران کاروان و زائرین راهیان نور دانشجویی این استان طراحی شده است.

مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی فارس با بيان اينكه امروز عصر اطلاعات است و نسل جوان مخاطبان اين اطلاعات هستند، افزود: جنگ تحميلی و آثار بر جای مانده از آن مقطعی از تاريخ كشور محسوب می شود كه نسل كنونی از نزديك آن تاريخ را تجربه نكرده‌اند لذا می توان از فضای مجازی كه گستره بيشتری از تعاملات بشری را به خود اختصاص داده است برای انتقال صحيح و دقيق اطلاعات استفاده كرد.

او ادامه داد این اپلیکیشن  بستر معرفی یادمان ها و تاریخ دفاع مقدس، جشنواره های مختلف هنری از جمله  عکس ، دلنوشته فیلم  های کوتاه موبایلی راهیان نور وتبیین مکتب شهید سلیمانی،تجربه نگاری خادمین الشهدا،نظرسنجی و آموزش محتوای تشکیلاتی متناسب با راهیان نور خدمات ارائه  خواهد نمود .

نیک جو در پایان گفت آیین رونمایی از این اپلیکیشن روز یک شنبه 27 بهمن ماه 98 و با حضور سردار بوعلی فرمانده قرارگاه راهیان نور استان فارس و جانشین فرماندهی سپاه فجر انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها