امام جمعه زابل:

حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خدا بود

امام جمعه زابل گفت: خداوند متعال از میان همه کشورها و ملت ها، ملت ایران را لایق می داند که پرچم توحید را به دست بگیرند و در این کشور به اهتزاز در بیاورند و مقدمه ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۴۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم اربعین حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین کیخا، امام جمعه شهرستان زابل، سردارآبسالان فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و مسئولین شهرستان در مصلی المهدی(عج) شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کیخا با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت افزودند: در مکتب اهل بیت(س) منظومه فکری امامین انقلاب تحقق یافت و در منظومه فکری امامین انقلاب ستاره‌هایی به مثل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت پیدا می‌کند، آنقدر از ظرفیت مکتب استفاده می‌کندکه خودش مکتب، راه، اندیشه، مدرسه و دانشگاه می‌شود، حضرت آقا فرمودند:به حاج قاسم و ابومهدی به عنوان یک فرد نگاه نکنید، این‌ها یک مکتب اند، مدرسه اند، راه اند، اندیشه اند.

امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند:حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خدا، نفس زکیه، این نفسی که پاک و طاهر شد، در میان جنگ با نفس، جهاداکبر، جهاد اصغر و جهاد کبیر در همه میادین پیروز میدان بود.

ایشان اظهار داشتند:حاج قاسم با آن قلب پاکش قسم خورد، روز قیامت محور سوالات، ولایت فقیه است، محور سوالات، در مورد سیدمظلوم ما که علم این انقلاب بر دوش اوست، سید مظلومی که نایب امام زمان (عج) است، اگر به مثل حاج قاسم سلیمانی برای ولایت سرباز بودی هیچ عنوانی تورا فریب ندهد، عنوان‌های دنیایی تو را فریب ندهند و از خدای متعال غافل نکند، افتخارت این باشد که سرباز ولایت باشی و اگر این گونه بودی خداوند از تو راضی است.

وی تاکید کرد:چگونه شکر این نعمت را به جای بیاوریم که خداوند متعال از میان همه کشور‌ها و ملت‌ها، ملت ایران را لایق می‌داند که پرچم توحید را به دست بگیرند و در این کشور به اهتزاز در بیاورند ومقدمه ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) فراهم کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل ادامه دادند:غلط بکند آمریکا و گنده‌تر از آمریکا که به فکر براندازی این نظام باشد، انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها، انقلاب شوروی و فرانسه و... فرق می‌کند، عقبه انقلاب اسلامی مکتب توحید است، عقبه اش یدالله فوق ایدیهم است. انقلاب اسلامی ۴۱ سال است که این راه را محکم و استوار پشت سر می‌گذارد، دشمنان ۴۱ سال نتوانستند کاری کنند، الان انقلاب اسلامی درختی تنومند شده و در زمینه‌های مادی و معنوی و در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی محکم واستوار‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه می‌دهد، آن زمان اگر هواپیمای مسافربری ما را در خلیج فارس زدند، صبر عاقلانه کردیم، امروز پایگاه عین الاسد آمریکا را شخم زدیم و هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

ایشان بیان نمودند:انقلاب اسلامی بود که عزت، شرف، مجد و عظمت به ما داد، ایرانی که یک روز زیر چکمه‌های کثیف آمریکا له می‌شد، شرف، عزت و ناموس اش به برکت این انقلاب حفظ شده است، انقلابی که ادامه عاشوراست.

در پایان تاکید نمودند:خروجی انتخابات ۲ اسفند ۹۸ باید ۲۹۰ حاج قاسم سلیمانی باشد، اگر این طور شد، مجلس شورای اسلامی در طراز انقلاب اسلامی خواهیم داشت، مجلسی که گفتمان انقلاب را بداند و مفهوم انقلاب را بفهمد و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کند، مجلسی به رنگ حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.
ارسال نظرات