فرماندار خلیل‌آباد خبر داد:

پیش‌بینی ۴۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان خلیل‌آباد

فرماندار خلیل‌آباد از پیش‌بینی ۴۴ شعبه اخذ رأی (۲۶ شعبه بخش مرکزی و ۱۸ شعبه بخش ششطراز) شامل ۴۰ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار در شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و گفت: بیش از ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات در این شهرستان مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۲۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
ابراهیم قاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص روند اجرایی انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: فرایند انتخابات مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون روزشمار انتخابات در مجموعه شهرستان خلیل‌آباد برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه تعامل، همدلی و همکاری بسیار خوبی بین اعضای هیئت نظارت و بازرسی شهرستان خلیل‌آباد وجود دارد، خاطرنشان کرد: درمجموع ۴۴ شعبه اخذ رأی (۲۶ شعبه بخش مرکزی و ۱۸ شعبه بخش ششطراز) در شهرستان داریم که ۴۰ شعبه به‌صورت ثابت و چهار شعبه به‌صورت سیار کار اخذ رأی در روز انتخابات انجام خواهند داد.

فرماندار خلیل‌آباد آموزش‌های لازم را در جلسات مکرر به نمایندگان فرماندار، اعضای هیئت اجرایی، اعضای هیئت نظارت بازرسی و عوامل انتظامی در سطح شهرستان داده‌شده است، تصریح کرد: خوشبختانه تا امروز مورد خاصی نداریم امیدوارم که ان شاءلله مردم هم در دوم اسفندماه مشارکت حداکثری در مجموعه شهرستان داشته باشد.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان بر اساس قوانین مندرج در قانون‌های مربوطه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هیچ‌گونه دغدغه در بحث صیانت از آرا که باعث مخدوش شدن انتخابات را نداشته باشند و بی‌طرفی، قانون‌مداری و اصول انتخابات را به جدیت دنبال می‌کنیم.

قاسم پور شعار انتخابات سال جاری را قانون مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی در گام دوم انقلاب دانست و عنوان کرد: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی آمادگی کامل ۱۰۰ درصدی دارند و با تیمی نزدیک ۸۰۰ نفر انتخابات را در سطح شهرستان پوشش کامل خواهند داد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازمه در تمام نقاط شهرستان و شعب اخذ رأی فراهم‌شده است و شعب اخذ رأی از طرف مرکز حوزه انتخابیه برای حضور مردم در دوم اسفندماه اعلام خواهد شد، تشریح کرد: مردم شریف شهرستان خلیل‌آباد در همه انتخاباتی که تا به امروز پشت سر گذاشته‌اند، مشارکت حداکثری داشته‌اند.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه میانگین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از میانگین همه شهرستان‌های استان به نسبت جمعیت خود بیشتر بوده است، بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی انجام می‌دهد و در این خصوص از تمام امکانات خود استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌دانند که مردم بار‌ها با آرمان‌های حضرت امام و رهبری و حمایت از نظام و دولت و همه مجموعه‌ها عهد‌های دیرینه و ناگسستنی بسته‌اند و قطعاً برنامه‌های دشمن به‌جایی نخواهد رسید، تأکید کرد: مردم قطعاً حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه خواهند داشت.

قاسم پور با بیان اینکه ستاد انتخاباتی نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان خلیل‌آباد فعال است، ابراز کرد: تبلیغات انتخاباتی آن‌ها آزادانه در سطح شهرستان انجام می‌شود و تا الآن هم مورد خاصی در مجموعه شهرستان وجود نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه توصیه بنده به مردم شهرستان خلیل‌آباد این است که بدون دغدغه وارد انتخابات شوند، و آزادانه انتخاب کنند و نامزد‌های انتخابات هم هیچ‌گونه دغدغه‌ای در این بخش نداشته باشند، افزود: آنچه ملاک وزارت کشور در انتخابات است بی‌طرفی، قانون‌مداری، صیانت از آرا و رعایت امانت است.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به تخلفات تبلیغاتی، اظهار داشت: کمیته امحاء بر اساس قانون در شهرستان خلیل‌آباد فعال است و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مکان‌هایی برای تبلیغات در اختیار نامزد‌ها قرار دهند و اگر خلافی در این خصوص صورت گیرد قطعاً کمیته امحاء برخورد خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه از ستاد‌های انتخاباتی می‌خواهیم در فرصت باقی‌مانده از فعالیت مجاز تبلیغات، بیشتر رعایت داشته باشند، خاطرنشان کرد: در فضای حقیقی مورد خاصی در شهرستان خلیل‌آباد نداشته، ولی در فضای مجازی گاهاً برخی از موارد که شایسته نیست، مشاهده می‌شود که باید بیشتر رعایت اخلاق انتخاباتی را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها