فرماندار بندر خمیر :

مردم در انتخابات خیال خام دشمن را نقش بر آب کردند

فرماندار بندرخمیر گفت: دشمن تلاش دارد تا با جنگ روانی که از مدت‌ها پیش تدارک دیده، مردم را از آینده نظام وانقلاب اسلامی ناامید کند اما به کوری چشم همه دشمنان مردم نه تنها ناامید نشده بلکه با حضور پر شور خود، خیال خامشان را نقش برآب کردند.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۹۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایسنا،میرهاشم خواستار عصر جمعه درحاشیه انداختن رای خود به یکی از صندوق اخذ رای در مدرسه نمونه امام رضا(ع) شهر خمیر افزود: مردم ما بار دیگر با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در صحنه انتخابات، مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.
وی بیان داشت: مشارکت گسترده وپرشور مردم در پای صندوق‌های رای، حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهدزد وموجب تقویت نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
فرماندار خمیر با قدردانی از حضور پرشور مردم این منطقه در صحنه انتخابات اظهارداشت: مردم این خطه از نخستین ساعت اخذ رای در صحنه حضور دارند و همه عوامل اجرایی و عوامل انتخابات تا لحظه پایانی رای گیری آمادگی کامل دارند.
فرماندار خمیر اظهارداشت: در جای جای این شهرستان برای دسترسی آسان مردم به شعبه اخذ رای تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و همه شعبه‌ها کار خود را از ساعت ۸ صبح آغاز کردند.
خواستار گفت: ۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان خمیر مستقر شده که از این تعداد ۲۲ شعبه ثابت و ۲۷ شعبه سیار است.
وی یادآورشد: ۳۸ شعبه در خمیر وبخش مرکزی و ۱۱ شعبه در بخش رویدر کار رای گیری از ۳۵ هزار نفر از واجدان شرایط بندرخمیر را برعهده دارند.
شهرستان بندرخمیر با ۵۶ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

ارسال نظرات